Min penis gøre ondt , Forhud
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Brevkasse. Her i forgård onaneret jeg i rimelige lang tid. Det var omkring 15 - 20 min. Og jeg har onaneret før og sådan noget.... Så her i går da jeg var på toilet så , så jeg min Penis som den havde en lillebule på venstre side a skraftet. Så prøvede jeg at trække mit forhud tilbage og det kunne jeg så ikke det stoppede halvvejs det var kun lige kommet ned under min den der svulme ting. Så gjordte det ondt når jeg prøvede at trække det længer ned men det kunne jeg ikke. Så ventede jeg så til i dag for at se om den ikke havde den bule mere. Den var godt nok faldet og jeg kunne trække mit forhud tilbage men da jeg trak mit forhud tilbage gjordte det ondt. Så være sød at hjælpe mig fordi jeg synes det er for pinligt at gå til lægen med det :) Hilsen Tobias

Svar:
Hej med dig Tobias
Det er helt normalt og syntes det er pinligt, at gå til lægen med sådanne ting og ud fra hvad du beskriver, så behøver du ikke være nervøs.
Når man onanere rigtig meget og lang tid, så kan man få slide sår eller hævelser, fordi man slider så meget når man bliver ved med, at hive frem og tilbage. Det kræver bare lidt hvile, hvor du ikke onanere nogle dage, så skulle det gerne gå over af sig selv. Men hvis det bliver ved med, at blive ved med og gøre ondt, så syntes jeg du skal gå til lægen med det, selvom det kan føles pinligt. Lægen er heldigvis vandt til og opleve sådan noget, så han tænker kun professionelt på det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw