Min penis er for lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus
har målt min penis til 6 cm i slap og 8 I stiv.
alle for min klasse har en stor penis.
i må hjælpe mig.
har ikke fået så mange hår på min penis, men kan godt sperme.
i må hjælpe mig, hvordan kan ens penis vokse og hvordan får jeg flere hår på min penis

Svar:
Hej med dig.
Man kan desværre ikke selv påvirke sin penis' størrelse og mængden af hår herpå, selvom stort set alle drenge ville ønske, de selv kunne designe disse ting.
Din penis kan dog stadig nå at vokse, og det kan også sagtens være, du med tiden får flere hår på den. De fleste drenge udvikler sig nemlig helt frem til ca. 18-årsalderen, så det kan være, din udvikling bare går lidt langsommere end dine kammeraters. I hvert fald er mit bedste råd til dig at være tålmodig og lade din pik tage den tid, den skal bruge om at gro hår og vokse sig større.
Kh. Matilde