Min lillesøster

brevkassespørgsmål

Min lillesøster

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg har en lillesøster på 2 år som nogle gange sidder på armlænet af en lænestol og rokker frem og tilbage. Når jeg ser hende gøre det, får jeg sådan en varm dunkende fornemmelse mellem benene. Jeg synes jo at det er forkert, men jeg har svært ved at lade være med at kigge på hende når hun gør det.

Svar:

Hej pige, 13 år

Det er et rigtig godt spørgsmål du har og det er rigtig fint at du skriver herind med det.

Når man er 13 år er man i fuld gang med at udvikle sin sexualitet. Det du oplever når du ser din lillesøster rokke på armlænet er nok at du, fordi du ved hvordan det føles, kan overføre følelsen til dig selv og det er derfor det dunker mellem dine ben.

Det betyder ikke at du er seksuelt tiltrukket af små børn.

Du vil sikkert opleve massevis af situationer hvor noget du slet ikke havde tænkt på, kan få det til at dunke mellem dine ben. Det er der slet ikke noget i vejen med og der er intet i vejen med dig.

Hvis du alligevel skulle have lyst til at snakke med en voksen om det kan du eventuelt logge på chatten herinde. Den har åbent mandag-torsdag kl. 14-19.

Med venlig hilsen

- Sune