Min lærer igen...

brevkassespørgsmål

Min lærer igen...

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Bibi. Tak for svaret tideligere :) Nå. Men problemet er at føelserne for min lærer (31 år) Bliver ved. Det er virkelig svært at holde øjnene fra ham. Mit hjerte hopper nærmest når jeg ser ham og jeg kan virkelig godt lide ham. Jeg kan slet ikke holde ud at han ikke er tæt på, og jeg savner ham meget tit når jeg er alene, eller hjemme. Jeg har stadig en føelse af at han er irriterende, og mega dum. Mine veninder ved godt at jeg kan lide ham, men lige i øjeblikket har jeg sagt at jeg ikke kan lide ham mere.. Men inderst inde er der bare noget der får mig til at blive tiltrukket (også seksuelt) af ham.. Og alderen betyder intet for mig, da jeg kommer fra en familie der har det med at have nogle store aldersforskæl. Jeg håber på en hurtig respons ;) Hilsen hende den hemmelige forelskede<3

Svar:

Hej hemmelige forelskede.

Godt at du blev glad for svaret fra Bibi tidligere. Det bliver lige mig, der svarer på dit brev denne gang. Det håber jeg er okay.

Jeg kan fornemme at du er rigtig forelsket i din lærer og at det er svært for dig at få ham ud af hovedet. Først vil jeg gerne sige, at det er rigtig svært, at styrer sine følelser, når man først er blevet forelsket. Så det er meget normalt, at det kan være svært for dig, at få ham ud af hovedet igen. Det er også meget normalt at piger i din alder nemt kan blive forelsket i fyre der er ældre end en selv.

Men når ham du er forelsket i er din lærer og han er meget ælde end dig, så er det ikke rigtig muligt at I kan blive kærester, uanset om du ikke har noget problem med alderen eller ej. Når du kun er 13 år og han er 31, så vil han kun se dig som sin elev ikke andet. Jeg kan godt forstå, hvis du kan synes det er hårdt at høre, når du er så forelsket i ham, men sådan er det desværre bare.

Mit råd til dig vil være at du prøver at glemme ham. Jeg ved godt at det kan være svært når man er forelsket, men jeg tænker også, at det må være hårdt, at gå at være forelsket i en du aldrig kan få noget med. Måske vil det hjælpe dig, at sige til dig selv, at det aldrig kan lade sig gøre. Det kan måske hjælpe dig til at komme videre, hvis du prøver at tænke på andre fyre.

Jeg er sikker på, at du på et tidspunkt nok skal få ham ud af hovedet. Jeg er også ret sikker på at du vil blive forelsket i andre fyre som er nærmere din alder.

De bedste hilsner Sine