Min kæreste vil næsten aldrig have sex mere, hvad gør jeg?
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej brevkasse. Jeg er en dreng/fyr på 20 som har en kæreste på 18. Mig og min kæreste har nu været sammen i et år, og det går rstadig godt med vores forhold, der er stadigvæk romantik osv.. Problemet er bare at min kæreste aldrig vil have sex mere, ihvertfald ikke lige så meget som i starten af vores forhold!
Når vi har sex er det rigtig godt og vare længe osv, og hun nyder det virkelig meget, men hun har ikke lige så tit lyst som jeg har. Mit behov for sex er en del større end hendes, og det er træls, for jeg gør virkelig meget for hende end hun gør for mig.. Nogle gange kan der gå helt op til 1-2 måske 3 uger før vi har sex, og hun siger bare at hun ikke har lyst? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, vores sexliv er virkelig nede, og så går det også udover forholdet, når jeg desværre kan komme til at brokke mig over at vi ikke har sex :( Hvad skal jeg gøre??? Mvh, drengen.
P.S Vi er begge tiltrækende, mig og min kæreste, og mange piger fortæller mig tit at min kæreste er heldig at have mig, for jeg ser godt ud, god krop, og er en rigtig sød og forståelig rolig fyr. Så det har ikke noget med mit uddesende eller krop at gøre.

Svar:
Hej Med dig.
Når jeg læser dit spørgsmål, kan jeg godt mærke din frustration over, at du synes din kæreste har for lidt lyst i forhold til dig. Det lyder til at I har dejligt sex, når I har det og det er super.
Da I var nyforelsket, er jeg sikker på I brugte tid på at udforske hinanden og, at lære hinanden sexuelt at kende.
Det bliver hverdag og det er helt naturligt, at der er forskel på hvor tit du har lyst og hvor tit din kæreste har lyst til at dyrke sex. Prøv at fokusere på det der er godt i jeres forhold og vær åben og ærlig, i forhold til hvor tit du har lyst. Find ud af hvor tit din kæreste har lyst.
Prøv at lave en aftale om hvor hyppigt I vil dyrke sex om måneden, så I undgår at du bliver træt af at undvære sex og hun bliver træt af for meget sex. Her må I begge give jer, så I kan acceptere aftalen.
Prøv for eksempel, at skiftes til at bestemme hvad JERES aften hver især skal indeholde: Hun fortæller dig og planlægger hvordan en aften, som fører til sex, skal være. En anden dag er det dig, der står for at arrangere en aften som fører til sex, som du gerne vil have det skal foregå!
Med venlig hilsen
Mette Mach