Min kæreste har slået op med mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jeg skriver fordi at min kæreste har slået op med mig.. Jeg elsker ham over alt på jorden, men han synes ikke jeg kunne give ham den hårdt nok.. Er der en måde jeg kan øve det på? Har set i American pie at en bruger en tærte.. Kan jeg også det? Og kan jeg få aids? Har i nogle gode råd? Har også et spørgsmål mere.. Min pik er 8 i slap og 17 i stiv, er den stor nok? Jeg savner ham og hans sex helt vildt meget! Vil i ikke nok være søde at hjælpe mig med, hvad jeg skal sige til ham? Er bange for at han finder en anden :(.. Uh, og forresten vil jeg spørge jer om i kan anbefale nogle gode dildoer? Jeg er lidt liderlig for tiden uden min dejlige EKS-kæreste :(

Svar:
uni-c_test1
Normal.dotm
0
2013-01-24T14:48:00Z
2013-03-21T09:04:00Z
1
384
2346
46
18
2845
12.0
0
false
18 pt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Hej med dig.
Det er aldrig rart, når ens kæreste slår op med en – især ikke, hvis man ikke selv har lyst til, at forholdet skal slutte. Derfor er det godt, at du skriver herind.
Du skriver, at din ekskæreste har slået op med dig, fordi han ikke var tilfreds med jeres sexliv. Først og fremmest er jeg nødt til at sige, at det slet ikke er lovligt at have sex, når man er under 15 år – det er det, man kalder ”den seksuelle lavalder”. Aldersgrænsen er sat, fordi mange slet ikke er modne til at have sex, når de er yngre end 15 år. Derfor synes jeg, det er en rigtig god idé, at du prøver dig lidt frem med at onanere. På den måde kan du selv finde ud af, hvad du godt kan lide og ikke kan lide.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor gammel din ekskæreste er, men jeg synes, det lyder lidt voldsomt, at han har slået op fordi, du ikke kunne give ham den hårdt nok. Der er stor forskel på, hvad man godt kan lide, når man har sex, og nogen kan lide det hårdere end andre. Ofte finder man sammen med sin kæreste ud af, hvad man hver især godt kan lide. Hvis man er rigtig glade for hinanden, vil man som regel finde måder at tilfredsstille hinanden på. Det vigtigste er, at man ikke går med til noget, man ikke selv har lyst til. Hvis det kun er på grund af sex, din ekskæreste har slået op med dig, så tænker jeg faktisk, at du fortjener bedre end det. Derfor synes jeg heller ikke, du behøver at øve dig i at gøre det hårdere, hvis det i virkeligheden ikke er det, du selv har lyst til.
Så spørger du også, hvad du skal sige til din ekskæreste, og det kan være lidt svært at svare på. Jeg synes, det allervigtigste er, at du finder ud af, hvad du egentlig savner ved ham – savner du ham kun pga. sex, eller savner du ham som person? Hvis du finder ud af, du gerne vil have ham tilbage som kæreste, vil det være en god idé at snakke med ham og fortælle, hvordan du har det.
Angående dit spørgsmål om AIDS, så er det vigtigt at bruge prævention, når du dyrker sex. HIV, som er den virus, der kan føre til AIDS,  kan smitte gennem bl.a. blod og sæd. Der er derfor en risiko for at blive smittet, hvis man har ubeskyttet sex med en, som har HIV, og risikoen er større ved analsex.
Du spørger også, om vi kan anbefale nogle gode dildoer. Du kan ikke få lov at købe en dildo, når du er under 18 år. Derfor kan du prøve dig lidt frem, fx med en gulerod eller en agurk. Jeg ved ikke, om det med en tærte virker i virkeligheden – det er du nok nødt til selv at eksperimentere med. Det er dog vigtigt, du husker at bruge et kondom, så du undgår bakterier.
Til sidst vil jeg sige, at ud fra det, du skriver, så har din pik en fuldstændig normal størrelse, så det behøver du ikke tænke mere over.
Jeg håber, du kan bruge mit svar til noget, og at du finder ud af, hvad der er rigtigt at gøre for dig.
Mange hilsner
Line