Min kæreste.

brevkassespørgsmål

Min kæreste.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg har nogle spørgsmål. 1. Jeg har en kæreste, og vores familie ved godt vi er kærester fordi vi sidder ho bare samen og holder i hånd også når min mor og far er her eller hans forældre, men jeg ved ikkme helt om jeg skal fortælle mine venner og veninder det, jeg elsker ham vildt meget men alle siger at han bare en sådan en nørd som aldrig vil kunne få en kæreste og at han er spild af tid, ( det er dem i vores klasse) og det ved han godt de siger om ham fordi de siger det også når han bare sidder inde i klassen, og han siger at han har det som om han bare holder på mig og ikke lader mig være sammen med de andre fordi jeg har ham som kæreste.. Så ved ikke om wg skal? 2. Når vi ligger og kæler og kysser så bliver han altid stiv!! Ikke det at jeg synes er ulækkert for det er jo normalt nok, og jeg har givet ham hånden før, men er det normalt at han viser mig vej ned til hans tissemand med hans hænder så jeg rør ved den? Og er det normalt at jeg godt kan lide og holde om den og kikke på hvordan den ser ud når man giver handjob? 3. Hvad er det der sker når drenge får en stiv diller? Altså er det alt det der blod som løber ud i den og gør den stiv? Men hvorfor er det lige at det gør det? 4. Jeg har haft sex med ham et par gange og det lader til at vi begge kan lide det og vi har lært hindandens kroppe at kende og hvilke tegn vi giver til hindanden når det er dejlig og ikke så dejligt, men når en dreng får sin orgasme er det så normalt at han trækker vejret endnu dyppere? For er bange for at det er fordi det gør ondt på ham? 5. Jeg har suttet ham nogle gange også men hver gang han er ved at komme siger han "nu kommer jeg altså, og jeg ved ikke om du kan lide smagen" , men jeg ved at han helst vil komme onde i munden på mig for det har han sagt til mig ( vi fortæller hindanden alt ) så ved ikke om jeg bare lige skal prøve og de om jeg kan holde det ud for ellers kan jeg jo bare sige at jeg ikke kan? 6. Jeg tager P-piller , men nogle gange Så tager jeg ham ud også gør det færdigt med min hænder så han kommer på mig, og han kan så godt lide og han kommer på mine bryster også kysser han på mig i mens, får det mig til at lyde billig at han kommer på mine bryster? ( faktisk er han ret genert over for alle andre men ikke når det kommer til mig og sex sammen er det godt?) 7. Han slikker tit på mine bryster og kysser mig der også når vi bare kæler og det er vildt dejligt men hvorfor er drenge så vilde med bryster? 8. Sex i mens jeg har min M, bliver man så gravid? 9. Nogle gange er vi bare helt nøgne sammen også ligger vi og killer på hvordan vi ser ud altså jeg kikker sådan på hans der nede og han kikker på mig så vi ligger 69 også kysser vi eller slikker hindanden nogle gange, men er det godt at vi gør det? For jeg kan faktisk godt lide at røre han tissemand:). Please svar tak:)

Svar:

Hej med dig.

Du har en masse gode spørgsmål og det er bare fedt du spørger - jeg vil gerne prøve at svare på dem.

For det første lyder det som om din kæreste og dig kan være ærlige og nysgerrige overfor hinanden og at i snakker om en masse ting. Det er rigtig godt - bliv endelig ved med det. Jeg prøver at svare på dine spørgsmål i den rækkefølge du skriver dem.

  1. Jeg kan godt forstå du kan være lidt i tvivl om du skal fortælle dine/jeres venner at i er kærester. Det kan lyde som om der er nogen i jeres klasse som ikke bryder sig om din kæreste, men jeg ved ikke helt hvorfor. Men jeg synes at hvis du er glad for ham og han er god ved dig og i har det sjovt og rart sammen, så bør det ikke betyde noget at dine venner måske ikke synes han er den sejeste. Jeg tænker at det ikke kan være rart for nogen hverken dig eller din kæreste, at i holder det hemmeligt. Dine venner må acceptere at du er vild med ham. Du kan starte med at fortælle dine gode veninder det. Jeg synes også du skal snakke lidt mere omkring det med din kæreste, så i begge er enige og klar til at dine venner får det at vide.

  2. Når i kæler og han prøver at føre din hånd ned til hans tissemand, så tror jeg det er fordi han er tændt og synes det er lækkert du rører ved ham. Du kan altid sige, hvis du ikke har lyst, men hvis du har lyst - så er det også helt normalt og okay at kigge på hans pik, når du rører ved den og giver ham handjob.

  3. Du har ret i at der løber blod ud i drengens pik, når den bliver stiv. Pikken har 3 svulmelegemer, som vokser når de bliver tændte - det får pikken til at rejse sig og blive stiv. Det kan ske på allemulige tidspunkter og drenge kan blive tændt af alt muligt forskelligt - men de kan ikke rigtig selv bestemme, for pikken bliver stiv, selvom det måske kan være på et dumt tidspunkt.

  4. Når din kæreste trækker vejret dybere, når han får orgasme - så er det fordi det er dejligt. Han kan mærke der sker nogle "sammentrækninger" - og det kan føles rigtig dejligt. Derfor kan man begynde at stønne eller åndedrættet bliver dybere. Det er helt normalt og det er også noget som pigen kan opleve, når hun får orgasmer.

  5. Hvis du har lyst til at smage, hvordan din kæreste smager, når han kommer - så synes jeg i skal prøve jer frem. Du kan altid spytte det ud, hvis ikke du kan lide det. Du kan også prøve at smage lidt, når din kæreste kommer ved handjob - komme lidt på din finger og så smage. Det er sådan at der nogen piger som kan lide smagen og andre kan ikke - i må prøve jer lidt frem.

  6. Hvis din kæreste og dig synes det fedt og frækt at han kommer ud over dine bryster, så skal i bare gøre det som i lyster. Jeg synes ikke det får dig til at lyde billig. Når i synes det er lækkert, så er det blot en måde i har sex på og det er helt okay.

  7. Jeg ved at drenge synes at pigers bryster er frække, spændende at kigge på og så er bryster bare sensuelle. Bryster er bløde og så minder de drenge om sex og frække ting, så jeg tror det er derfor at drenge er så vilde med bryster.

  8. Man kan godt blive gravid, når man har sex under menses-perioden. Men du har skrevet at du bruger p-piller og så kan du ikke blive gravid selvom du har menses. P-piller beskytter også i menses-perioden.

  9. Det er sundt, dejligt og helt naturligt at i udforsker hinanden og når i begge har lyst, så er det fint at du kan lide at røre din kærestes tissemand. Hvis i begge synes det er dejligt og sjovt, så er det også super fint at laver 69´eren.

Så længe i begge er med på det hele og synes det er rart, så er det hele ok og normalt. Der er ingen hastværk, så i kan prøve jer frem, så i synes det passer jer begge.

Jeg håber du kan bruge mine svar og ellers kan du måske prøve at logge på chatten en dag. Chatten har åben mandag til torsdag fra 14- 19.

Kh. Bibi