Min kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej CB
1 jeg har for 2uger siden fået en kæreste.
2 i går var vi i bio, og vi sad på bagerste række. Fordi så ku vi sidde og røre ved hinanden. Vi var ikke så mange. Så startede hun med at røre ved min penis, og det kunne jeg godt lide.
imellem tiden sad jeg og suttede på min finger. Så puttede jeg det op i hendes tissekone, og hun kunne godt lide det. Her er mit første spørgsmål. Er det okay ?
3 efter det gik vi hjem til mig, og så tog vi vores tøj af, og så stod vi og onanerede for hinanden. Så fik jeg udløsning, og hun grinte bare. Til sidst så vi porno samme
helt nøgne. Må vi godt det ?
hilsen ?

Svar:
Hej med dig
I dit brev stiller du to direkte spørsmål. Du spørger om du må stikke dine fingre op i hendes tissekone. det må du som sådan gerne, så længe hun synes det er ok, hvis hun siger nej eller siger det ikke er rart, så skal du selvfølgelig lade være. Men som du skriver så har hun sagt at det var dejligt.
Det der i den situation ikke er iorden er, at i gør det inde i biografen. Det må man faktisk ikke, fordi det er et offentligt sted, og det fortæller jeg dig, fordi hvis i kunne finde på at gøre det igen, skal i vide at, hvis i bliver opdaget, kan politiet blive kontaktet og jeres forældre får det afvide. I er begge 12 år, går jeg ud fra, og så må i gerne gøre det i gør, med at onanere foran hinanden og være nøgne.
I må egentlig også gerne se pornofilm, det er der ikke noget forkert i, men jeg tænker, at i er 12 år gamle og noget porno kan måske virke meget voldsomt og man kan komme til at tro, at porno er sådan man skal have sex. Det synes jeg i skal være opmærksomme på, porno er jo skuespil og film og det er lavet til voksne mennesker, som har lidt mere erfaring med hvad sex også er. Jeg siger det, så i to unge mennesker ikke skal tro, at det de gør i pornofilm også skal være det man skal kunne gøre i virkeligheden.
Jeg håber du/ i kan bruge mit svar.
Vh Line