min kæreste og min pik
brevkassespørgsmål af
cameron
16 år
hej jeg er 16 og jeg har aftal med min kæreste at vi skal have sex på fredag og jeg ved ikke og min pik er stor nok, den er 21cm stiv og 13 slap please hjælp mig?

Svar:
Hej med dig
Det lyder dejligt med en kæreste, og skønt at I føler jeg klar til at have sex.
En fuldt udvokset pik er almindeligvis mellem 10-18 cm når den er stiv. Det vil altså sige at din pik faktisk er lidt større end de flestes, så du behøver ikke bekymre dig om den er stor nok. Det er den.
I bund og grund er størrelsen på pikken ikke så vigtig. Det er som regel kun drenge selv der går op i det.
Din kæreste vil have sex med dig. Ikke kun din pik, men hele dig.
Og din pik er som sagt fin som den er, så du behøver ikke være nervøs for størrelsen.
Bedste hilsner
Niels-Christian