Min hund.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa. nogen gange boller jeg min hund i numsen. og deet er så dejlig jeg bliver virkelig liderlig af hende. men er det normalt? og det ser ud som om hun kan li det for hun bliver bare stående? er det også iorden at jeg spermer op i hende. Nu er jeg liderlig igen bare ved at tænke på det. er jeg normal?

Svar:
Hej med dig
Du er i en alder hvor det er helt normalt, at være liderlig. For når man bliver teenager, begynder ens krop at lave masser af hormoner, som er med til at gøre en voksen. Nogle af de hormoner hedder testosteroner og de gør at man kan være vildt liderlig hele tiden. Liderligheden plejer dog at falde lidt når man bliver ældre.
Hvorfor din hund bliver stående kan være svært at sige noget om da den ikke kan fortælle det. Men blandt hunde er det meget normalt at man boller andre hunde for at vise at man bestemmer. Måske tror den det er det du gør...viser at du bestemmer, og at accepterer at det er dig der bestemmer ved ikke at kæmpe imod. Men det behøver IKKE betyde at den kan lide det. Den tør bare ikke gøre andet.
Du spørger om det er i orden, at sperme op i den og for det første mener jeg, det i det hele taget er forkert at stikke penis op i den. For det andet kan den sprede sygdomme, hvis du ikke er beskyttet med et kondom, så jeg synes ikke det er super smart at gøre.
Som sagt er der ikke noget unaturligt i at du er liderlig hele tiden, men jeg synes ikke det er rimeligt at du lader det gå ud over din hund. Den kan ikke sige nejtak...og husk lige at hvis den en dag siger nej...så gør den det med tænderne.
Jeg synes du istedet skal prøve at fokusere på at onanere udforske hvad det er for nogle ting du egentlig tænder på...piger, drenge, bryster, numser eller noget helt andet?
Jeg har fundet et link om onani som du kan finde her, det kan måske inspirerer dig til, at du kan tilfredsstille dig selv istedet.
Jeg håber du kan bruge svaret
Paw