Min forhud
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej. jeg har et problem jeg gerne vil ha løst så nu spørg jeg her :) det er fordi min penis'es forhud kan godt komme tilbage når den er slap, MEN når den så først bliver stiv kan jeg bare ikke få det trukket tilbage og jeg er begyndt at tænke det kan sku ikke være helt normalt, når jeg prøver kan jeg få den omkring helvvejs men ikke længere T_T

Svar:
Hej
Det er super godt at du skriver og spørger, og jeg har faktisk et svar til dig.
Du skriver ikke noget om at det gør ondt eller irriterer, så jeg vil mene at din forhud er helt normal. Alle penisser ser nemlig forskellige ud og er forskellige i deres forme og størrelser, og det gælder også forhuden.
Og så længe at du kan trække forhuden tilbage i slap tilstand, så du kan komme til at vaske dig ordentligt, vil jeg igen mene at din forhud er helt normal. Du skriver også at din penis kan blive stiv, så det lyder jo også til at den virker ganske fint.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Mvh
Casper