Min forhud!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en dreng på 15 år, (stort set lige fyldt det) og jeg har nogle spørgsmål om min pik! :S Min pik i stiv tilstand, 15cm lang, og 11.5cm i omkreds. I stiv tilstand kan jeg ikke trække min forhud tilbage! (kan jeg dårligt nok i slap tilstand!) Altså jeg vil gerne vide om det er normalt, og om jeg kan have sex med en, fordi hun gerne vil have sex med mig.,, og er meget i tvivl om jeg skal, fordi jeg ikke ved om den er for lille og tynd, og men aller mest det med min forhud! :-/ - Mange tak på forhånd! (: Mhv. Den Fortvivlede

Svar:
Hej med dig
Du behøver heldigvis ikke længere tvivle på, om din pik er for lille. For en fuldt udvokset pik, er i gennemsnit 12 til 16 cm i længde og 9 til 12 cm i omkreds. Så din pik er faktisk helt normal, men faktisk kan en pik vokse helt frem til, at man er i starten af 20´erne, så du kan nå og vokse mere endnu.
Normalt i din alder, vil forhuden have udvidet sig så der er tegn på, at du har forhudsforsnævring. Men det kan heldigvis ordnes ved lægen med en creme, som du skal smøre på forhuden i en periode og så udvider den sig, så du kan få forhuden tilbage uden problemer. Jeg kan godt forstå hvis du har svært ved, at gå til lægen med din pik, for mange syntes det er et meget privat område og er generte over det. Det er også helt i orden, men bare rolig lægen er vandt til, at ordne sådanne ting og for ham er det bare et arbejde. Hvis du har lyst, kan du læse lidt om forhudsforsnævring på dette link.
Angående om du kan have sex, så vil jeg mene, at hvis du kan onanere uden problemer, kan du godt have sex. Men ellers er det nok bedst og vente til du har brugt cremen.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw