Min fejl?
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
HeJ Brevkasse.
jeg har meget svært ved at score. Jeg ser umiddelbart godt ud, får jeg hvert fald tit af vide. Har haft sex med 2 piger, men det er ikke fedt.
selvom jeg hører at store pikke er dejlige i deres verden, så siger de av under sex.
Erigeret er den 27 cm, og det er fedt med en stor pik, bare ikke når pigerne kun siger av.
er der et sted jeg kan finde en kæreste som gerne vil have sex med en stor pik?
Bekymret hilsen,
18 årig dreng

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du synes det er lidt svært at finde ud af hvad du skal gøre, når du på den ene side hører at piger gerne vil have store pikke og samtidig siger av, når de er sammen med dig. For selvom du selv er rigtig godt tilfreds, har det selvfølgelig en stor betydning at det er svært at være sammen med en pige seksuelt.
Jeg tror ikke at der findes særlige sider hvor drenge med store pikke kan score, så umiddelbart handler det måske om at være på de sexscoresider der allerede findes og så skrive at du har en stor pik og på den måde "forberede" pigerne. Men jeg tænker på at det måske også ville være dejligt for dig at møde en du så flere gange og dermed kunne få tillid til i forhold til sex. Hvis du kun har sex med piger en enkelt gang, så kan det være at de ikke kan overskue det og måske ikke rigtigt har lyst til at arbejde nok for at få det til at lykkes. Hvis det derimod er en pige som kan lide dig og som du kan lide, så er det nemmere at snakke om hvilke stillinger der er gode, at bruge glidecreme osv.
Jeg håber du snart får scoret dig en pige det er dejligt at have sex med.
Venlig hilsen Marianne