min far og mor

brevkassespørgsmål

min far og mor

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

må min far og mor ikke se at jeg ornanerer og min kærste vil se min pik hjælp mig hvad bruge man kondomet til hilsen j

Svar:

Hej J.

Normalt holder man sin fysiske seksualitet for sig selv i forhold til sine forældrer. Det vil sige, at du onanerer alene eller sammen med en kæreste eller ven. Men det vil være ok at tale med dine forældrer om din seksualitet. At dele dine tanker om din udvikling med dem!

Du bestemmer selv om din kæreste skal se din pik. Det er vigtigt at du har det godt med det.

Man bruger kondomet til, at undgå kønssygdomme og at kvinden bliver gravid.

Venlig hilsen

Mette Mach