min eks kæreste vil grene se mig igen

brevkassespørgsmål

min eks kæreste vil grene se mig igen

brevkassespørgsmål af
cecilie
24 år
Oprettet 7 år 6 måneder siden

hej her inden jeg er en meget forviret pige lige nu .. det er på grund af min eks han sagde til mig for nogen par dage siden at han bare vil være venner og det synes jeg os er fair nok men så fra en dage side skrev han til mig at han savner mig og elsker mig vil mødes mig igen og alt mulige og vil ha mig tilbage skrev 10 gang og sådan nogle kunne ikke lad mig være i gå på snapchat og har sprugt mig om at mødes når han kommer til københvan igen ...

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for inder enste elsker jeg ham stadevæk men tænker os om det er klogt vist jeg finder sammen med ham igen da vi bor langt væk fra hianden ... det er ligesom han bor i mit hovedet håber virkelig i kan hjælpe mig det ville betyde alt for mig knus her fra

p.s undskyld vist jeg ikke staver så godt men er ordblind

Svar:

Hej med dig

Cyberhus er et tilbud til børn og unge mellem 9-23 år og jeg kan derfor ikke tilbyde dig et svar, da du er ældre end det.

Drømmekæresten.dk kunne måske være en mulighed?

Venlig hilsen
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål