MIN BRYSTER
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus....:D Jeg er en pige på 14 år men har et problem jeg har ingen bryster og jeg forstår det ikke alle pigerne i mi klasse har det så hvorfor har jeg det ikke hilsen den forivret pige.:(

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du kan være forvirret over hvorfor du ikke har fået bryster endnu, nu når de andre piger i din klasse har. Men det er faktisk helt forskelligt hvornår brysterne vokser ud på piger, så du skal vide det er ikke unormalt. Og jeg tror du kan være helt rolig, de skal nok snart begynde at vokse.
Jeg syntes også du skal vide det er helt forskelligt, hvor store bryster hver eneste pige får. Nogle er store, andre små, nogle er der imellem et sted. Men det gør ikke noget hvis de er det ene eller andet, de vil altid være bryster, og jeg syntes man skal være glad for dem som de er, når de kommer.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw