Min brors kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhys jeg er en dreng på 13 år. Jeg har en storebror og hans kæreste er meget tit hjemme hos os. Vær gang hun er her er hende og min storebror hele tiden låst inde på hans værelse. Men så en dag da jeg sad og onanere uden låst dør kom hun bare ind og så mig onanere. Hun sagde undskyld og jeg sagde det var ok, men hun blev ved med at sige hun gerne vil giv noget igen. Så spurgte hvad det var og hun sagde "Det for du at se" Så gik hun hen til mig og satte sig ned på knæ og gav mig et blowjob. Efter det spurgte hun om jeg ville have mere og jeg sagde det ved jeg ikke og så tog hun sit tøj af og vi havde sex. Det skal lige siges and min storebror og hans kæreste er begge 15 år og det har også haft sex mange gange men ikke eter mig og hans kæreste havde sex. Jeg skriver faktisk til jer fordi at jeg godt kan lide hende og jeg har lyst til mere sex med hende. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig,
Det lyder som noget af en oplevelse du har haft med din brors kæreste og jeg kan sagtens forstå det fylder meget i dine tanker. Sådan som jeg forstår dit brev, så har du faktisk to lidt modstridende følelser omkring det der er sket? På den ene side lyder det til, at du har lidt dårlig samvittighed over at du og din brors kæreste har denne her hemmelighed for din bror og at det tyder på at det er gået ud over deres forhold. På den anden side lyder det til, at du synes det var dejligt det der skete mellem jer og at du nu godt kan lide hende og har lyst til mere. Jeg kan godt forstå du synes det er et dilemma at stå i. Det er bestemt ikke nemt. Godt du har skrevet ind, så du kan dele dine tanker. Jeg vil også dele mine tanker med dig.
I forhold til din dårlige samvittighed overfor din bror, så er samvittighed ofte noget som fylder mere end det meste andet. Jeg tænker om det måske kan komme til at fylde så meget at du ikke kan nyde det selvom det skulle ske at I fandt sammen igen? Jeg tænker også på at din øvrige familie måske vil synes det er mærkeligt hvis det pludselig er dig der begynder at hænge ud med hende i stedet for din bror? Jeg kan i hvert fald godt forstå hvorfor du ikke ved hvad du skal gøre ved det du føler og tænker efter det der er sket. Det kan være svært når det er indenfor familien. Jeg synes du skal mærke efter hvad din samvittighed fortæller dig. For de fleste mennesker er det nemlig sådan at samvittigheden "bestemmer" hvad de bliver nødt til at gøre. Måske kan du bruge din til at finde ud af hvad du skal gøre?
I forhold til at du har lyst til mere, så tænker jeg det er væsentligt at overveje om det "bare" er mere sex du har lyst til eller om det faktisk er en forelskelse i din brors kæreste det handler om. Hvis det "bare" er sex, så tror jeg nemmere du vil komme over det der er sket, da langt de fleste unge i din alder oplever at blive interesseret i sex og seksualitet, og det er derfor helt normalt at man kan have sådan nogle lyster. Det er jo en rigtig svær situation fordi der er nogle uskrevne regler om at man ikke "tager" venners og søskendes kærester. Det vil de fleste mene er dårlig stil. Jeg tror derfor heller ikke I ville få et godt resultat ud af at gentage det der skete mellem jer. Du skriver ikke så meget om, om du har snakket med hende om det der skete efterfølgende, så jeg kan ikke vide om I har fået snakket om hvad I hver især tænker. Når man ikke ved hvad den anden tænker, kan det også være svært at finde ud af hvordan man selv har det.
Selvom det nok ikke lige er det du ønsker og håber at høre, så vil mit bedste råd være at lade være med at have sex med din brors kæreste igen. Hvis du faktisk er gået hen og blevet forelsket i hende, så ved jeg godt at det bliver svært, men fordi det er din brors kæreste, så synes jeg du skal respektere din bror og holde dig fra hende. Du er 13 år og har derfor lang tid til at have sex og udforske alt det seksuelle. Det behøver ikke udleves alt sammen lige nu. Faktisk er de fleste unge over 16 inden de prøver at have sex for første gang, og du har hele livet til at udforske den del af livet.
Hvis du har brug for at snakke om det der er sket, eller hvis du gerne vil høre en andens mening, så er du velkommen til at logge på 1-1chatten, hvor du kan snakke med en voksen rådgiver om det, der fylder i dig. Du kan finde chatten her.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Med venlige hilsner,
Astrid