Min bedste vens kæreste???
brevkassespørgsmål af
Mikkel
14 år
I weekenden var jeg sammen med min bedste ven og M hans kæreste. Vi sku sove sammen og da vi var ved at falde i søvn så tog M sin hånd ned til min pik og gav mig et handjob og det var mega rart men synes det var lidt pinligt så jeg turde ikke sige noget. Men spurgte over besked hvorfor hun gjorde det og hun siger hun gerne vil kneppe med mig. Vil pisse gerne prøve både det altså ik kun fordi jeg er jomfru men også fordi hun er fucking lækker, men er bange for min bedste ven opdager det. Synes det er fair nok for han har allerede haft sex med 3.
Skal jeg gøre det eller ikke? Skynd jer skal svare hende snart!

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du føler dig fristet til at være sammen med din bedste vens kæreste, når hun er så direkte overfor dig.
Jeg synes dog, at du skal lade være, og vente til at chancen opstår med en ny. Skulle din bedste ven finde ud af det, ville jeres venskab nok blive ødelagt, og måske det også vil kunne skabe drama med andre i din vennekreds, fordi de pludselig ikke føler, at de kan stole på dig.
Du skal helt sikkert nok få chancen for at have sex med mange andre piger. Det kan godt være lidt svært at være tålmodig, når man ikke ved, hvornår det vil ske, og man er nysgerrig på hvordan det er og glæder sig til at kunne fortælle ens kammerater om det.
Du fortæller også, at din ven allerede har haft sex med tre, og at du derfor tænker, at det kunne være fair nok, hvis du havde sex med hans kæreste. Hvis du vender den om og tænker, at hvis du om tre år har haft sex med fem, og han stadig "kun" har haft sex med tre, vil du så synes det var i orden, hvis han havde sex med en som du var kærester med?
Venskab handler i høj grad om at kunne stole på hinanden, og hvis han er en af dine bedste venner, så synes jeg, at du skal værne om jeres venskab, som sikkert kan vare mange år fremover :-)
Mange hilsner
Christina.