Mig og nogle drenge venner

brevkassespørgsmål

Mig og nogle drenge venner

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej cyberhus. mig og nogle af mine drenge venner vi spiller kiks tit. vi er ca 5-7 drenge der spiller det. men da min pik er skæv så rammer jeg altid ved siden af og ender med at tabe >.< kan man derfor rette sin pik? hilsen Federik

Svar:

Hej med dig...

Det lyder som om der er gangi  legen hos jer og desværre, det er der ikke så meget at gøre ved. Du må øve dig at dreje kroppen lidt, så du kan ramme lidt mere præcist næste gang.

Pikke er forskellige, nogle er lidt skæve, andre lange, korte, tykke, smalle...sådan er det.:)

Venlig hilsen
Erroll