mig og min kæreste i:

brevkassespørgsmål

mig og min kæreste i:

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej brevkasse dette er ikke første gang jeg skriver her ind, men jeg har verdens bedste kæreste. men problemet i det ligger i at ja, pinligt min kæreste er 14 år. og ja vi har dog allerede haft sex en del gange i sidste weekend nåede vi op på at bruge 8 kondomer, men ikke nok med det er det normalt at en pige er så liderlig at da vi så havde været på ''date'' om aftenen lige skulle hjem og sige hej til hendes moster, og hendes fætter. hvor mig og hendes fætter spiller wii. mig og min kærete ligger i en sofa sammen ''meget'' tæt, og pludselig begyder hun at viske til mig skat du har stiv pik. og selvfølgelig skulle hende fætter ned efter noget at drikke og da fandt vi et tæppe og jeg fik et handjob og jeg gav hende finger. det er lidt pinligt for hun fortsatte med handjobbet efter at han var kommet tilbage. men er det normalt. også har jeg lige et spørgsmål. passer den størelse på kondomerne der står på parken for jeg tror virkelig ikke min er 18,5 cm og 5 cm i omkreds? hilsen anonym

Svar:

Hej Anonyme dreng 16 år.

Tak for dine spørgsmål til cyberhus. Du kan ikke skrive for mange gange herind, vi er her for at hjælpe og svare på dine spørgsmål.

Allerførst læser jeg i din mail, at du er rigtigt glad for din kæreste og det er super dejligt. Det virker som om du har blandede følelser i forhold til at hun er 14 år og det at hun virker til at have meget lyst til sex. Det oplever du både er dejligt men også lidt pinligt. Du spørger om det er normalt at en pige (læs: din kæreste) er liderlig, og du føler det er pinligt at hun fortsætter med at give dig et handjob imens din fætter er til stede.

Jeg er overbevist om at det allervigtigste for dig er, at du mærker efter hvordan du har det med din egen seksualitet. Hvor er du i din egen seksualitet? hvor er dine grænser i forhold til at din kæreste fortsætter med at røre dig imens fætteren er der? Der er ikke noget rigtigt eller forkert (normale eller unormalt), så længe det ikke støder nogen og I er enige i det der sker. Det kan være ganske frækt at mærke hun rører ved dig uden andre ved det og når der er andre tilstede i samme rum. Men det kan også overskride grænser hos dig og der skal du mærke efter hvordan du har det med det.

Det lige så naturligt at piger er liderlige som drenge, men man hører tit at drenge er mere styret af deres drift end piger. Rent kulturelt ligger der også en masse krav til hvordan de to køn opfører sig rent seksuelt. Personligt mener jeg at det er en god ide at du få talt med din kæreste om det du oplever, så I kan respektere og lære hinandens grænser at kende.

Til det sidste spørgsmål omkring størrelser på kondomer er svaret, ja- størrelsen der står på kondompakken passer. Det allervigtigste er, at bredden passer, og det er bedst at det er stramt så det ikke glider af. Længden er af mindre betydning, bare det er langt nok. Jeg kan anbefale dig at prøve at klikke ind på hjemmesiden gummihatten.dk, hvor der er en kondomguide.

Jeg håber dette var svar nok, ellers må du skrive ind igen.

Hilsen Mette.