Mig og ham <3.

brevkassespørgsmål

Mig og ham <3.

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej søde brevkasse. Jeg har en sød kæreste, på 15. Jeg er selv 12! :D. Men vi lå sammen, i hans seng den anden dag, og vi begyndte at ligge og snave. Han tog hans hånd ned til mit "underliv", udenpå mine trusser. Han gned mig, blidt dernede. Det var vildt dejlig, og blive virkelig tændt af det. Helt automatisk, fandt min hånd vej, ned til hans "underdel". Han så også ud til at nyde det. Jeg ville se, om han "respekterede", mine grænser, og da han så prøvede at tage hans hænder, ned til selve mit underliv, så tog jeg dem væk. Han respekterede det, fuldt ud. Jeg stoler virkelig helt på ham. Jeg bliver tretten, om 2 dage. Eh, nu har jeg læst nogen af svarende, til andre, og der skriver du at der er ulovligt. Jeg ved godt det er ulovligt, men, det er vel vores problem og vi har jo lært en masse om beskyttelse, og alt det der. Plus vores forældre, er ok med det!:-). Jeg føler mig 110% klar, og især med ham! Jeg er som sagt tolv, dog er jeg hurtigt udviklet. Jeg er 178. skal til og i 7 klasse, jeg har fået former, og sådan!:-). Vil bare rigtig gerne vide, om det sådan, gør meget ondt når det er første gang, han kommer ind i mig? Og er der en måde, som man kan bruge til at slappe af, så det er lettere for ham at komme ind? Glæder mig til at få svar! :D. Knus Milla :-D.

Svar:

Hej Milla.

Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.

Det er virkelig dejligt at læse at du og din kæreste respekter hinanden højt. Du har ret i at det er ulovligt at have sex for jer, og din kæreste kan blive straffet for at have sex med en der er under 15 år - men selvfølgelig kun hvis han bliver meldt til politiet.

Det lyder til at du har opbakning fra dine forældre og at de støtter dig og synes det er okay, at I har sex. Det lyder også til at du er klar til at have sex - men når det er sagt, har jeg den mening, at det er godt at trække den til man slet ikke kan lade være mere. Der ligger en stor spænding i at vente til du bliver 15. I har mulighed for at udforske hinandens kroppe og "øve" jer i at være fantasifulde sammen. At trække spændingen ud kan inspirere til at I lærer jeres egen og hinandens kroppe rigtigt godt at kende, inden I har sex. Brug tid på at pille ved hinanden, kysse, massere, kramme, slikke, fortælle sexfantasier, drømme, flirte med hinanden, prøv at have sex (uden penis i skeden) med tøj på og mærk følelsen i jeres kroppe, tal sammen om det I oplever.

Nå, jeg vil også lige svare på dit spørgsmål om det gør ondt når han trænger ind. Ja, hos nogen gør det ondt, svier og føles som om huden sprænger - nogle gange bløder det de første gange fordi jomfruhinden sprænger! Det hjælper meget hvis man er rigtigt liderlig, tændt, er meget våd og 110% klar. Og husk det er altid okay at stoppe op og vente til en anden gang. Du spørger om der er en måde, som man kan bruge til at slappe af, så det er lettere for ham at komme ind. Det er en rigtig god ide at trække vejret dybt ned i maven, være afslappet og ikke spænde samt at have en aftale om at han stopper når du siger stop.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers må du skrive ind igen.

Sommerhilsner Mette.