Mig igen?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Ja, nu er det så tredje gang jeg skriver vedr. det samme jeg mangler svar på! Mit spørgsmål hed at jeg er bange for at mine tanker har forsinket min menstruation, første svar under MIT spørgsmål fik jeg et svar om noget med jeg skulle slappe af mens jeg havde sex?! Anden gang skriver du at jeg har fået svar, men under dit link er det intet svar?! Så vil i godt give mig et ordentligt svar som besvarer mit spørgsmål nu for tredje gang?! Undskyld, jeg virker så sur, men er frustreret og sindsygt ked af det for tiden og der skal ikke meget til at gøre mig sur..

Svar:
Hej igen
Jeg kan godt forstå du bliver frustreret over ikke at kunne se dit svar. Jeg kan ikke give dig en forklaring på hvorfor du ikke kan læse dit svar. Vi har netop tjekket igen, og dit svar er uploadet som det skal på dit spørgsmål.
Nu prøver jeg at uploade det igen i bunden af dette svar. Hvis du stadig ikke kan finde svaret kan du skrive direkte til mig på mail nc@cyberhus.dk fra så vi efterfølgende kan sende dit svaret direkte til din mail.
Mange hilsner
Niels-Christian
Og nu får du lige svaret igen som er givet til dit spørgsmål:
---------
Dit spørgsmål 31/08  Forsinket mens, pga. tanker?:*
Hej Cyberhus :) Og tusind tak for en skøn brevkasse og chatrådgivning! Jeg har oplevet at min menstruation er forsinket nu på femte dag, jeg har en forholdsvis en regelmæssig, men det er her er helt underligt for mig.. Jeg er 200% jomfru, har aldrig været sammen med en dreng undtagen nogle uskyldige kys.. Jeg har det psykisk dårligt for tiden, men aner ikke om det har noget med det at gøre..? Kan i svare mig på det? Det gør mig meget nervøs.. På forhånd tak! Knus.. ♥♥
Det svar Sine gav dig:
Hej med dig.
Hvor er det et dejligt at høre du er glad for vores brevkasse og chatrådgivning.
Det er godt du er opmærksom på din krop og holder øje med hvad der sker, den fortæller nemlig hvis noget ikke er som det skal være.
Selvom du skriver at din menstruation kommer forholdsvis regelmæssig, så kan det sagtens ske at den bliver forsinket alligevel. Når man er teenager vil ens menstruation være mere uregelmæssig. Der kan faktisk gå op til flere år, inden din menstruation har fundet sin rytme. Det er simpelthen fordi din krop er i forandring i disse år.
Du har ret i at din menstruation godt kan blive påvirket, hvis du har det psykisk dårligt. Men for dig er jeg sikker på, at det handler mere om at din krop stadig er i gang med at finde sin rytme og derfor kan det sagtens tænkes at din menstruation er blevet udskudt nogle dage.
Hvis der går mange flere dage og du stadig ikke har fået det og du stadig er nervøs for det, så synes jeg du skal gå til din læge. Men jeg tror som sagt ikke, at det er noget du behøver at være nervøs for.
Venlig hilsen
Sine