Mig der skrev: Skæv pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Det var mig der skrev: Hej. Men pik er skæv til venstre side. Det er træls selvom man kun kan se det når den er stiv. Men er det noget man kan ændre? Hvad kan det skyldes? Jeg søger ALLE svar, bare ikke noget med at gå til lægen eller få andre til at se på det. Vil gerne selv kunne ordne det. Og ændrer det sig med udviklingen? Kærlige hilsner N. Kan pigen mærke det i fissen eller røven når man har sex? Og kan det være min forhud der er skyld i at den sidder skævt? Fx. at den strammer lidt for meget derovre?

Svar:
Hej dreng, 13 år.
Det er rigtigt fedt du kommer tilbage når du har flere spørgsmål.
Du spørger om pigen kan mærke at pikken er skæv, når man har sex. De færreste piger vil kunne mærke at den er skæv medmindre den er meget skæv. Så der er ikke noget at være bange for.
Så spørger du om det kan være forhuden der gør den skæv. Forhuden sidder kun oppe omkring pikhovedet, og vil derfor ikke kunne trække pikken skævt. Din forhud vil løsne sig de næste år, så du kan få pikhovedet frit (hvis den ikke allerede er i gang). Hvis forhuden er for lille vil den ikke løsne sig helt, og så skal du til lægen lige for at få lavet et lille klip... Men det er ikke den der trækker pikken skæv. Det bliver den nok ved med at være resten af livet. Jeg vil dog lige skrive igen, hvad jeg skrev i det sidste svar: Næsten alles pikke er skæve. Det er ikke noget unormalt.
Jeg håber du kan bruge det til noget... Ellers spørg igen.
Med Venlig Hilsen
- Sune