Mest liderlig under menstruation

brevkassespørgsmål

Mest liderlig under menstruation

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg har en kæreste og det sidste halve år har jeg lagt mærke til jeg faktisk har mest lyst til sex med ham når jeg har menstruation, hvorfor har jeg mere lyst til ham der, end hvad jeg har alle andre dage på måneden?

Svar:

Hej med dig

Mange kvinder oplever, at de får mere lyst til sex, når de har menstruation, og det er helt normalt. Når man får menstruation, sker der nogle ændringer i kroppens hormonbalance, og de ændringer kan blandt andet medføre mere lyst til sex. Det er også ændringer i hormonbalancen, der fx gør at nogle kvinder oplever humørsvingninger, når de har menstruation.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Tanne