Menstruationen er brun!

brevkassespørgsmål

Menstruationen er brun!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Please, hjælp mig. Jeg har næsten lige fået menses, og det er begyndt for anden gang. Men denne gang er det brunt. Hvorfor? Er der noget galt med mig? Hjælp hurtigst mulig.. Tak. Hilsen den nervøse S

Svar:

Hej Nervøse pige

Der er slet ikke noget galt med dig, det er meget almindeligt at ens menstruation kan være brun til tider, det er muligvis noglet gammelt blod som du har haft siddende oppe i skeden.

Eftersom du stadigvæk er i puberteten og du først lige er begyndt at få din menstruation, så kan der gå lidt tid før at din menstruation er helt regelmæssig, du vil måske opdage at nogle gange kommer den slet ikke hvor andre gange bløder du meget.

Mange Hilsener

Sascha