Menstartion & onani?

brevkassespørgsmål

Menstartion & onani?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Her der jeg onanerede kom der noget brunligt med, jeg tror ikke det var mens da det var orange/brunt/rødt. Men jeg er i tvil. Jeg har onaneret mange gange før, men jeg har ikke oplevet noget som det. Jeg har ikke fået min menstration endu, kan det så være det?? Kh den fortvilede pige

Svar:

Hej

Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål.

Hvis du ikke har fået din menstruation endnu, så kunne det sagtens være et tegn på at den er på vej.

Det er helt normalt for piger/kvinder at få det som hedder udflåd, det vil sige væske som kommer ud fra pigens/kvindens skede. Og det er skedens måde at holde sig ren og fugtig.

Du skal dog være opmærksom på at hvis det svier eller klør, måske lugter lidt grimt, så kan det være et tegn på lidt betændelse, og så er det helt normalt at gå til lægen og få det undersøgt.

Mvh

Casper