Mens og sex - lyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Som sagt er jeg en pige på 15, når jeg har sex kan jeg ikke rigtig få nok? jeg ved meget omkrig sex, men jo mere sex jeg har i perioder jo mindre lægger jeg mærke til om det sex jeg får overhovedet er godt. Men hvis jeg ikke får sex nok, altså'e mindst en gang om uden, har jeg det underligt, og jeg har en kildren i underlivet hver gang jeg ser en dreng, film med erotiske sener eller nogen berør mig, selvom det bare er på min hånd. - Når jeg rider (sex) får jeg meget let krampe i lårene/lysken? så meget at jeg bliver nødtil at skifte stilling? - efter jeg har fået min mens første gang, synes jeg har mit udflåd har lugtet kraftigt, ikke sådan helt vildt, men bare mere end det gjorde før... men det ser nomalt ud..? Håber på at få et par svar? (-:

Svar:
Hej med dig
Først vil jeg gerne sige at det er meget naturligt at have lyst til sex. Når man er i teenagealderen er det hele endnu mere nyt og spændende, så derfor er det helt normalt tit at have lyst til det. Det også helt normalt at du føler kildren i underlivet når du ser en dreng, film med erotiske scener osv.
Jeg ved ikke hvorfor du let får krampe i lysken/lårene når du rider under sex. Men det er meget normalt at det kan ske. Det kan have noget at gøre med at du kommer til at sidde i en stilling, hvor du spænder meget i din muskel og derfor kan den krampe.
Angående udflåd, så kan det se meget forskelligt ud alt afhængig af, hvor du er i din menstruationscyklus. Hvis din udflåd ser normalt ud, tænker jeg ikke, der behøver at være noget galt. Normalt lugter udflåd næsten ikke, så hvis du oplever at det bliver ved med at have en kraftig lugt, så vil jeg forslå dig at gå til lægen og få det det tjekket. Der er mange piger som oplever at have problemer med deres udflåd, når de er seksuelt aktive. Der er ikke noget farligt i det, men det er meget at gå til lægen med det, hvis det bliver generende.
Jeg håber det er svar du kan bruge til noget, ellers er du velkommen til at skrive igen.
De bedste hilsner Sine