Men kærste er som et lille barn

brevkassespørgsmål

Men kærste er som et lille barn

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 13 år 1 uge siden

Hej cyberhus Min kærste er 18år og normalt meget voksen men når det handler om sex er han som et lille barn og en slikkepin. Både når vi har sex vil han slikke hele tiden jeg syntes det er rat men han vil ikke så meget andet og fordi han hele tiden vil have sex han er ret pinlig for også når vi sidder forand vores forældre. Hvad skal jeg gøre jeg har også selv lyst hele tiden men jeg kan finde ud af hvornår det er passende så jeg vil ikke skubbe ham væk men jeg vil heller ikke sige til en der faktis er voksen at han er barnlig. Knus mig Ps beskytter p-piller imod kønssygedomme

Svar:

Kære pige 16 år.

Jeg takker for dit spørgsmål til Cyberhus.

Det er ret voksent, at selvom du også har lyst hele tiden, tænker du over hvornår det er passende at have sex og i hvilke situationer osv. Det lader ikke til at din kæreste tænker så meget andet end sex. Jeg vil råde dig til at tage en snak med ham om hvordan du har det med, at du måske er lidt blufærdig og ikke har lyst til at kysse foran jeres forældre.

Fortæl ham gerne at du også har lyst hele tiden, men at du også har brug for at I laver andre ting end sex sammen med ham. Som du fortæller i denne mail, kan du også fortælle ham at du er glad for ham og ikke har lyst til at skubbe ham væk, derfor tager du denne snak med ham. Selvom din kæreste opfører sig voksent i andre situationer, synes jeg godt at du kan sige til han at du er glad for at han virker voksen og moden, men at du oplever han opfører sig anderledes når det handler om sex, du behøver jo ikke starte med at sige du synes han opfører sig barnligt. Det kan du sige hvis han spørger, at det er sådan du opleer det. Det er ikke altid man oplever det samme selvom I har været der begge to!

Nej, p-piller beskytter ikke imod kønssygedomme, det er kun kondomer der gør det.

Forårs og solskinshilsner Mette