MEGET MGET LILLE!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej er en dreng på 15... Min penis er i stiv tilstand ca. 7cm og 2,5cm tyk. Ved ikke hvorfor den er så lille, men der jeg gik i 0. klasse skulle jeg opereres, fordi jeg et slags hold nede under min penis... Har taget lidt på i løbet af 7 og 8 og lidt overvægtig, men det var jeg ikke i starten, så ved ikke om det har noget med det at gøre... Jeg har også nogle hår hist og her på den. Jeg også rimelig lav ca. 158 og min stemme er ikke i overgang... Føler lidt den eneste udvej er at operer eller noget. Vær sød at hjælpe!

Svar:
Hej med dig
Jeg vil forsøge, at hjælpe alt det jeg kan. For lyder til du er i tvivl om hvad du kan gøre og det må ikke være rart, at se en operation som den eneste udvej.
Først og fremmest vil jeg fortælle dig, du stadig er i en alder hvor din penis vokser. Faktisk så er den først færdig med, at vokse når du er i starten af 20´erne. Faktisk er det slet ikke unormalt, den ikke er vokset så meget endnu i din alder, men pludselig kan den tage fat og vokse hurtig. Du skriver også du ikke er så høj endnu, din stemme ikke er gået i overgang og du har ikke så mange hår på den. Det er alle sammen tegn på, du ikke helt er gået i puberteten endnu. Det skal også nok komme og når det sker, så er det helt normalt penissen vokser med. En anden ting er, at du også skriver du er lidt overvægtigt. Det gør ofte, at noget af ens penis bliver gemt lidt af vejen. Så hvis du taber de overflødige kg. vil du nok også automatisk kunne måle, en længere penis.
Angående operationen som lille, skal jeg ikke kunne sige om den også er skyld i det. Men hvis du vil have svar på det, så syntes jeg du skal få en tid hos din læge, så kan han eller hun forklare dig alt om det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw