meget lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære Brevkasse. Jeg er ikke så glad for at skrive det her, for jeg holder uendelig meget af min kæreste. Jeg er en pige på 16 og har en kæreste på 17. Problemet er at hans penis er meget lille. Og når jeg skriver lille såmener jeg virkelig LILLE. Jeg ved godt det er ikke det det kommer an på og jeg er vildt forelsket i ham og han kan jo ikke gøre for det. Men jeg savner self noget i mit sexliv. Tro mig, jeg ved hvad jeg taler om. Jeg havde en ret så "vild" periode i mit liv hvor jeg var en rigtig festabe og havde en masse drengebekendtskaber og gav i alt fald en helt masse handjobs så jeg har en fornemmelse for penisstørrelser. Nu er jeg heldigvis kommet over min vilde periode - det var heller ikke godt for skolen. Jeg er faldet til ro med min søde kæreste. Men jeg har meget vanskeligt ved at blive tilfredsstillet. Og det er altså ikke fordi jeg mangler erfaring. Men den er SÅ lille - ganske få cm selv i stiveste tilstand. Jeg kan faktisk overhovedet ikke mærke ham. Kun hvis jeg rider ham og virkelig knokler for det kan jeg sjældne gange opnå en clitorisorgasme, men så er jeg også fuldstændig udmattet bagefter og han er for længst kommet, så det gør ondt på ham. Så for det meste ender det med et fingerjob bagefter. Jeg ved jeg kan få skedeorgasme, for det har jeg fået med tidligere kærester, men det kan der self ikke blive tale om her. Jeg er hunderæd for at komme til at såre ham. Han kender jo ikke problemet, for han ser jo ikke andre drenges i stiv tilstand og ved ikke hvor lille den er. Og jeg siger jo bare til ham, det er dejligt (det er det jo self også på sin måde, for det er hyggeligt og trygt, men fører altså ikke til det store for mig). Vi er jo ikke gamle nok til at købe sexlegetøj, men jeg ville gerne have min kæreste til at stikke noget op i mig - en agurk, en banan, en gulerod, et eller andet, så jeg endelig føler mig virkelig fyldt ud, men hvordan beder jeg ham om det uden at såre ham? Er det mig der er egoistisk? Kan I hjælpe? Kærlig hilsen Den utilfredsstillede

Svar:
Kære Den utilfredsstillede
Mange tak for dine spørgsmål. Jeg kan godt forstå du er bange for at komme til at såre ham, så jeg vil gerne prøve om jeg kan hjælpe med at besvare dine spørgsmål.
Du skriver at du holder rigtig meget af din kæreste og du vil derfor ikke såre ham. Det kan jeg godt forstå. Jeg tror også din kæreste vil blive ked af det, hvis han får at vide, at han ikke tilfredsstiller dig fuldt ud. For mænd er det meget vigtigt, at kunne tilfredsstille deres partner. Jeg synes derfor det er godt at du roser ham og bliver ved med at fortælle ham, at det er dejligt når I er sammen.
Du skriver også at i har det trygt og dejligt sammen. Jeg tænker derfor at det ville være en god idé at snakke med hinanden om, hvordan I har det med jeres sexliv. Det kan være en god idé løbende at snakke om, hvad I hver især synes er dejligt. Måske kunne din kæreste også godt tænkte sig at prøve nogle andre ting?
Jeg tænker godt du kan prøve give udtryk for, at du synes det kunne være dejligt at prøve noget nyt og anderledes. Du behøver på den måde ikke fortælle ham, at han ikke helt tilfredsstiller dig, men derimod at du også synes, at det kunne være frækt hvis han stak en agurk eller andet op i dig. Bare som en afveksling. Det kan være at han er med på den, hvis han netop kan mærke at det er noget du synes det kunne være rigtig dejligt. Jeg synes ikke der egoistisk af dig at give udtryk for dine lyster. Jeg synes det er vigtigt at i sammen finder ud, hvordan I kan have sex, så i begge bliver glade. Sex handler ikke altid kun om to kønsorganer, men lige så meget det samspil I to har sammen.
Når du skriver at han penis er meget lille og at du næsten ikke kan mærke den når I har sex, så tænker jeg også, at der er noget andet du kan prøve.
Skeden er en muskel der tilpasser sig til sin partners penis. Så måske er din skedemuskel blevet lidt mere slap med tiden, så at det derfor kan være sværere for dig at mærke din kæreste. Jeg tænker derfor for på, om det var en idé at begynde at lære dig selv at lave knibeøvelser? Det er med til at styrke dine muskler i skeden, så du kan klemme om hans penis. Du skal have fornemmelsen af at du har en elastik fra numsehullet frem til skeden. Her skal du have fornemmelsen af at elastikken strammes sammen, så musklerne styrkes. Du kan stikke en finger op og mærke om du klemmer. Det er samme muskel du bruger hvis du prøver at stoppe strålen når du tisser.
Her til sidst har jeg lyst til at sige, at I ifølge loven faktisk gerne må købe sexlegetøj. Der er dog mange butikker som ikke vil sælge til unge under 18 og det er de i deres fulde ret til. Så hvis I prøver at stikke en banan eller andet op, så husk at bruge kondom, så du ikke får alle mulige bakterier op i skeden.
Håber du kan bruge mine svar.
De bedste hilsner, Sine