??? For meget?
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hejsa brevkasse Jeg onanere konstant og føler mig konstant liderlig .. Onanere om morgenen, inden skole, efter skole, før og efter jeg har spist, mens jeg ser tv, mens jeg laver lektier, og inden jeg går i seng, har også tit vågnet op med sæd over det hele, rigtig tit. Jeg er stort set hele tiden hård, og i weekenderne kan jeg onanere hele dagen. Det føles bare så rart! Og mange gør jeg det bare! Er der noget galt? Har tit tænkt på om jeg er nymfoman, eller hvad? De piger jeg snakker med syntes det er vildt jeg kan være så liderlig hele tiden, og onanere så tit, mange af dem vilde ønske de også kunne det, men er det godt? Har også vågnet midt om natten hvor jeg bare var stang liderlig, så bare måtte onanere, og gør det tit til porno på nettet, eller andet. Men det er som om det ikke hjælper. Jeg onanere altså op til 5-7 gange dagligt, og kommer meget hver gang. Hjælp! Hilsen den liderlige

Svar:
Hej med dig
Det er ikke unormalt, at drenge i din alder føler sig liderlig konstant. Så det er ikke noget du behøver, at være bange for længere. Men hvis du føler det går ud over din dagligdag, fordi det sluger meget tid, så kan jeg måske et lille trick, som gør du ikke er liderlig konstant.
Mange drenge onanere fra en meget ung alder og onanere rigtig ofte hver dag. Til sidst så har mange lavet det til en vane og onanere mange gange dagligt. Så kan det føles forkert hvis man ikke onanere og faktisk så danner man også mere tetosteron når man onanere meget, hvilket er et hormon der gør man er mere liderlig.
Det vil sige, hvis du gerne vil onanere mindre, skal du være viljestærk og prøve en pause fra det. Så der er chance for du ændrer din vane og dit testosteron niveau falder. Det kan være meget nemmere sagt end gjort, men noget du måske kan prøve, er at sætte dig et mål. Altså hvor du onanere 1 eller 2 gange mindre dagligt i nogle uger, derefter så du kun onanere 3 gange dagligt, i nogle uger igen. Og på den måde se om du kan komme ned på ikke og onanere i et stykke tid. Det tror jeg kan hjælpe dig meget med at nedskærer dit onani forbrug, hvis du ønsker det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw