Mega problem omkring penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej
jeg har et spørgsmål:
jeg har haft sex med en dejlig og rigtig lækker pige til en fest. Da jeg skulle have min pik op i hende, sagde hun at hun ikke kunne mærke noget.
min pik er kun 4,5 cm i stiv tilstand. Det er ualmindeligt lidt! Jeg er jøde og derfor omskåret (kan det have noget med omskæring at gøre)
jeg er 1,81 og vejer 79 kg. kan det have noget med det at gøre?

Svar:
Hej med dig!
Det lyder til, at du havde en god fest, med en både dejlig og lækker pige. Jeg kan godt forstå, at det har sat tankerne igang hos dig, at hun ikke kunne mærke at du var oppe i hende.
Det er meget forskelligt hvor stor en penis er fra dreng til dreng. Der kan være flere forskellige grunde til at din penis er 4,5 cm i stiv tilstand.
For det første så er du i din alder stadig igang med at vokse, dvs. det er ikke sikkert at din penis er fuldt udvokset endnu og kan altså derfor sagtens blive længere med alderen. Man plejer at sige, at penis vokser til man er ca. 20 år gammel. For det andet så kan det, som du selv skriver, godt have lidt at gøre med at du er blevet omskåret, men det vil kun dreje sig om få millimeters forskel i længden.
Hvis det går dig meget på, så kunne det måske være en ide for dig at snakke med din far eller en god kammerat om det. Mange unge mænd, som dig selv, går med tankerne og bekymringerne i hovedet og får aldrig snakket om dem. Det betyder nogle gange at det vokser sig til et endnu større problem end det i virkeligheden er, fordi det får lov at fylde så meget hos en. Hvem ved, måske kender din kammerat til det samme?? Det kan godt være rigtig akavet og svært at snakke om den slags med andre, men husk på, at de sikkert også har haft tanker og bekymringer om deres kroppe.
Det er som sagt meget forskelligt hvordan pikken ser ud fra dreng til dreng og derfor er der ikke en størrelse eller et udseende der er mere rigtigt end andre. Hvis du har lyst kan du læse lidt mere om det her på denne side. Og så vil jeg slutte af med at minde dig om, at størrelsen ikke afgør om man kan have god sex med en pige eller ej.
Jeg håber at mit svar var det du søgte, ellers er du velkommen til at skrive igen eller logge på vores 1-1chat, som du finder her.
Med venlig hilsen Astrid