Masser af spørgsmål ;-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus vil lige stille nogle spørgsmål ;-): 1, når jeg intim barbere mig så får jeg næsten altid rejsning på det vil sige jeg barbere mig med rejsning på er det normalt? ;-) 2, er det normalt min pik den hælder mod venstre? :-) 3, jeg løber snart tør for barbar-gel og min mor ved ik jeg intim barbere mig hvad gør jeg og har intet sted at skjule sådan en :I Ov forresten er det normalt at måle sin pik? Fik min pik til at være 16,4 cm i stiv tilstand ;-) god arbejdsløst

Svar:
Hej med dig! -hvor dejligt med alle de glade smiley'er :)
Fedt at du skriver herind når der er noget du gerne vil vide. Bliv bare ved med det!
Som du selv har gjort, vil jeg dele dine spørgsmål op, og svare på dem så godt jeg kan, én efter én:
1. Det er helt normalt at få rejsning når man intimbarberer sig. Jeg vil gætte på det sker fordi du rører ved din pik, og måske bliver lidt tændt af det. Man kan ikke altid selv styre hvornår man får rejsning, og det kan være ekstra svært, når man som dig er teenager og alle hormonerne flyver rundt i kroppen. Der er intet galt i at intimbarbere sig imens man har rejsning. Nogle mennesker tænder faktisk rigtig meget på intimbarbering.
2. Det er helt normalt at din pik hælder til den ene side. Nogle pikke buer til siden, nogle nedad eller opad og nogle pikke er bare lige, så alle pikke er forskellige.
3. Når du skriver at du er ved at løbe tør for barbergel og ikke har et sted at skjule en ny, tænker jeg at den du har brugt indtil nu er din mors eller fars? Hvis det er det, kan du måske prøve at vente til de køber en ny.
Du kan også selv købe en ny, og så lægge den et sted på dit værelse, hvor du ved din mor ikke kigger. Så kan du foreksempel gemme den i håndklædet eller tøjet, når du går ud på badeværelset.
En tredje mulighed er at du i stedet for at bruge barbergel når du intimbarberer dig, bruger shampoo uden parfume som du skummer op på området du vil barbere. Den tænker jeg at du sagtens vil kunne have stående, uden at din mor opdager at du intimbarberer dig. Men vær opmærksom på hvordan din hud reagerer på at du bruger shampoo. Det er ikke alles hud der kan lide det.
4. At måle sin pik er helt normalt. Jeg vil gætte på at de fleste drenge har målt deres pik, eller har haft lyst til det. Det er da meget sjovt at vide hvor lang/stor ens pik er!
Det lyder som om din piklængde er helt normal!
Hvis du får lyst til at læse mere om pikstørrelser og pikformer, kan du trykke på det her link.
Jeg håber at det var svar nok på dine spørgsmål. Ellers skriver du bare herind igen!
Mange hilsner fra Louise