Mangler hjælpende hånd
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Her på det sidste har jeg virkelig overvejet at spørge min mor om et handjob, men ved slet hvordan hun vil reagere Så tænkte på om der var andre muligheder som fra en kvindelig læge eller en massør? Eller bare en kusine? Kan i give mig nogle råd til hva jeg kan gøre?

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt, at du skriver herind om råd til, hvad du kan gøre, når du er i tvivl om, hvordan din mor vil reagere på din fantasi. Det er meget forståeligt, at du har lyst til at eksperimentere og udforske nye muligheder for at blive tilfredsstillet. Man kan godt nå til et punkt, hvor man ikke synes, det er spændende at gøre det selv længere. Det er også forståeligt, at der kan dukke tanker op omkring, om man kan få hjælp af nogle andre.
Du skriver, at du har overvejet muligheden for at få et handjob af din mor, en læge, massør eller en kusine. Til at starte med, vil jeg understrege, at det kan have store konsekvenser at få din mor til at gøre det. Det vil kunne betegnes som en seksuel krænkelse og hun vil kunne blive straffet for det. Derfor vil jeg kraftigt fraråde dig at gøre noget ved den ide. Netop fordi det ikke er lovligt, så tænker jeg, at din mor kan blive lidt forskrækket over spørgsmålet og at det kan blive akavet mellem jer. Derudover vil jeg tilføje, at både læger og massører ikke må sige ja til den slags. Det er ikke en del af deres arbejde, og de kan blive fyret for det. Din kusine er du i familie med, og det kan have konsekvenser, hvis det f.eks. går galt eller hun ikke tør sige fra. Det kan meget nemt ende i en ubehagelig situation. Det er allesammen situationer, som måske kan være spændende i fantasien, hvor alt kan lade sig gøre, og hvor personen altid vil sige ja. Men hvis du spørger i virkeligheden, vil du kunne opleve, at personen bliver sur, at det bliver akavet imellem jer eller at personen bliver skræmt. Der kan ske mange ting, som kan gøre det ubehageligt for dig.
Derfor vil jeg opfordre dig til at holde det ved fantasien, og i stedet prøve at søge nye muligheder for at gøre noget selv. Jeg vil foreslå dig, at du søger inspiration rundt omkring på nettet, for at finde måder at gøre det mere spændende at tilfredsstille dig selv. Der findes mange forskellige råd og vejledning alt efter, hvad man er til.
Hvis du har mod på det kan du også spørge dine kammerater. Det kan jo være de kender til lige præcis dine tanker og måske har de et godt råd til hvordan du kan gøre det spændende at tilfredsstille dig selv.
Held og lykke på din vej.
Mai