Mange spørgsmål :-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus!:-)
jeg har rigtig mange spørgsmål så vær klar!:-)
1) jeg har en god ven og det er rigtig rart at vi kan skrive om sex og onani osv.. Næste gang vi skal sove sammen har vi aftalt at vi vil give et handjob på hinanden fordi vingerne vil se hvordan det føles når det er en anden "hånd" der gør det :-) hvordan giver man ham et dejligt handjob?:)
2) jeg onanerer rigtig meget, ca 4 gange om dagen. Kan man gøre det andre steder end hjemme, ude på toilettet og i badet?
3) mig og min ven overvejer også at prøve at bolle hinanden fordi vi virkelig er så liderlige. Vi skal nok huske kondom osv... Kender i nogen gode stillinger og hvis man stønner, viser det så at han er god i sengen? Vi skal også give hinanden et blowjob! Han er virkelig bare så dejlig <3 er jeg egentlig så homoseksuel?
har brug for svar hurtigst muligt!:-)
tak på forhånd, hilsen en dreng ♥️

Svar:
Hej med dig
Det er meget normalt at man på din alder er begyndt at eksperimentere med sin seksualitet, både alene og sammen med andre. Der sker nemlig en masse i kroppen når man er teenager, og det betyder at de hormoner du pludselig har fået, gør at du får mere sexlyst, samt måske forandrer nogle af de ting og personer du tidligere tænkte og tændte på. Før jeg begynder at svare på dine spørgsmål vil jeg lige sige at det faktisk er ulovligt både at have sex med, men også at lave hand og blowjob på andre, når man er under 15 år som dig. Det kan måske virke lidt fjollet når man begge har lyst, men loven er lavet for at beskytte jer begge to, både fordi jeres kroppe og inde i hovedet ikke er helt udviklet til det endnu, men især så I ikke bliver udnyttet af nogle der er ældre. Det betyder altså at jeg ikke rigtigt kan rådgive dig i handjob, blowjob og stillinger du gerne vil prøve sammen med din ven.
Det her med at onanere forskellige steder er noget de fleste mennesker godt kan blive tændt af at tænke på og gøre. Det er faktisk kun fantasien der sætter grænser og så selvfølgelig loven. Så prøv lidt forskellige steder, måske på et offentligt toilet, sammen med en ven, men hver for sig, eller et andet sted du kunne forestille dig. Du spørger også om du kan være homoseksuel fordi du synes at din ven er dejlig og fordi I er seksuelle sammen. Det behøver ikke at betyde at du er homoseksuel. I din alder er det okay at prøve sine forskellige seksuelle grænser af, og udforske om man er til piger eller til drenge, eller måske begge. Måden at finde ud af det på, er ofte ved at mærke efter om du også har følelser for ham, eller om det udelukkende er seksuelt. En anden ting du kan prøve er at være sammen med en pige også, for på den måde at kunne sammenligne, hvad du bedst kan lide. Du behøver ikke finde ud af om du er til piger, drenge eller begge lige med det samme. Der er mange der først ved det når de er i slutningen af teenagårene, mens andre altid har følt en tiltrækning til sammen køn.
Jeg håber du kunne bruge mit svar.
Venlig hilsen Marianne