Mange spørgsmål :)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus!
jeg er lige fyldt 14. Nu til mine mange spørgsmål :)
nu hvor jeg er fjorten, må jeg så egentlig godt have sex, ved godt det først er når man er femten men fjorten femten er næsten det sammen.
jeg ser gay porn og jeg bliver ikke rigtigt tændt af piger, kun af mænd. Er jeg homo?
jeg vil gerne sove nøgen, men tør ikke helt fordi mine forældre nogle gange vækker mig osv. Men jeg tror faktisk mine forældre er meget afslappet omkring nøgenhed. Nogle gange går de nøgne.
jeg er fascineret af mine forældre og kunne godt tænke mig at knalde dem? Hjælp mig!

Svar:
Hej med dig...
Det er helt naturligt og ok, at du gerne vil have sex, og heldigvis bliver du snart 15 og så kan det jo være du finder en kæreste og at I på et tidspunkt skal have sex. Hvornår man lige har sex er meget forskelligt og de fleste får det, når de er blevet 15 og har været sammen med en de synes er rigtig sød. Så det er den søde ventetid og en dag vil du også opleve det, så det kan du glæde dig til.
I mellemtiden kan du jo fantasere lidt om det, onanere eller undersøge hvad der tænder dig. Om du er homoseksuel eller ej, kan jeg ikke sige, men det er i hvert fald helt normalt at være nysgerrig på forskellige former for sex, når man er 14 år. Og lige nu tænder du på gay porn og det er helt fint. Måske finder du ud af senere at du kun er til drenge, måske kommer pigerne ind i billedet senere og måske ikke.. det er kun noget du kan mærke. Ligegyldigt hvad, så er det fint.
Det her med at sove nøgen er også helt normalt og jeg tror de fleste forældre er ligeglad med om man sover nøgen eller ej. Mange kan lide at sove nogen, fordi dynen føles rar på kropen, eller der ikke er noget der trammer nogen steder. Andre har det bedst med noget sovetøj, en t-shirt eller pyjamas. Sådan er vi så forskellige, men du enten bare gøre det og se hvad dine forældre siger eller sige til dem med det samme, at du egentlig gerne vil sove nøgen om natten og så se hvad de siger.
Omkring sex med dine forældre, så er det et no go... simpelthen fordi det er noget man ikke skal gøre med sine forældre og er usundt for din udvikling og sundhed. Det er ulovligt for dine forældre at have sex med dig og det vil være incest. Jeg tror måske tanken kommer, fordi du tænker meget på sex og hormonerne pisker rundt i kroppen af dig, og fordi du måske ser dine forældre nøgen, men den går ikke. Så i stedet for kan du glæde dig til den dag du finder en sød dreng eller pige, som du skal have sex med.
Venlig hilsen
Erroll