Møde med Andre Biseksueller og lesbiske
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej. jeg vil gerne snart springe ud som Biseksuel, men jeg vil gerne møde en anden biseksuel elller lesbisk på min alder, inden jeg gør det. jeg har været inde på LGBT, men det er kun i københavn tingene sker osv, og når jeg så kommer fra silkeborg kan jeg ikke rigtig bruge det til noget. jeg har ledt over alt, og jeg kan bare ikke finde noget, og jeg vil bare så gerne snart møde en, men ved slet ikke hvad jeg skal gøre? :(

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan sagtens forstå du gerne vil møde andre som er lige som dig selv.
Jeg har undersøgt hvad er findes og det ser ud som om at LGBT er det mest oplagte sted at finde andre. Nu skrev du at du havde undersøgt siden og at kun sker ting i København, men der findes faktisk en ungdomstelefon og chat inde på hjemmesiden, hvor du kan komme til at snakke med nogle som er klar til at hjælpe unge som dig, der gerne vil vide mere. Du kan trykke på linket her.
Jeg tror du vil kunne snakke med nogen der, som kan hjælpe dig med, hvor du kan møde andre biseksuelle og lesbiske.
De bedste hilsner Sine