Mærkeligt
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej Cyberhus Det er sådan at jeg er vild med en af mine veninder, hun har godt nok kæreste på men hun har sagt til mig at der går ikke længe så kommer de ikke sammen mere fordi at han har været utro overfor hende og flere grimme ting, jeg fik også afvide af hendes mor at hun synes at hun hellere vil have jeg kom sammen med hende end ham hun nu er sammen med, det skal lige siges at moren ikke ved at han har været hende utro men jeg kan hellere ikke se hvad hun kan se mere i ham hun er sammen med det siger hendes veninder også, vi er begyndt at være sammen næsten hver dag selvom han ved det jeg er nemlig venner med ham, men jeg er begyndt at hver ligeglad han har ikke noget at sige til det, jeg køber også gaver til hende for at gøre hende glad og fordi at jeg synes godt om hende. En af vores fælles veninder skrev også til mig at man godt nogle gange kunne mærke at jeg godt kan lide hende, ja det er forståeligt så hvordan kan jeg vise at jeg gerne vil komme sammen med hende og ikke bare venner? Jeg mener også at vi har flirtet ved at vi kigger på hinanden dybt i øjnene. Det er sådan at er der nogle piger der kigger på mig så kigger jeg slet ikke fordi at jeg tænker kun på hende her, er det overdrivelse eller normalt? Jeg har også sindsygt mange sommerfugle i maven nogle gange, ved snart ikke hvad jeg skal gøre? Hun er også begyndt at kigge virkelig meget på mig når vi sidder i min bil hvor end det skulle være, så smiler hun til mig og kigger igen flere gange, håber meget i kan hjælpe mig selvom det blev langt med alle de her spørgsmål.

Svar:
Hej med dig
Det lyder da dejligt, du har det så godt med din veninde og det lyder nu også til, at du er godt og grundig vild med hende, siden du får sommerfugle i maven. Nu når du er så vild med hende, er det helt normalt ikke, at kunne få hende ud af hovedet. Det er også helt normalt, at du overhovedet ikke er interesseret i andre piger.
Normalt skriver jeg til personer der skriver ind, at de skal respektere hun har en kæreste. Men du skriver han har været utro og gjort andre grimme ting. Samtidig skriver du også, at hun har sagt de snart går fra hinanden. Så faktisk kan jeg ikke se, der er noget galt i du prøver, at få hende til og blive din pige.
Men du skal først vide, da du skriver du er venner med hendes kæreste. Så skal du være klar på, at du kan miste din ven hvis du begynder på, at kommer sammen med hende. Så du skal kun få hende som kæreste, hvis du er klar på, at ofre dit venskab for det.
Først og fremmest virker det til, at du er godt stillet. For jeg syntes det også lyder til, hun er vild med dig, da hun viser tegn på det f.eks. ved ofte at kigge på dig og smile.
Jeg tror det der kan hjælpe dig til, at få hende som kæreste, er hvis du åbner dig og fortæller hende, alt det du føler for hende og til sidst fortæller hende du gerne vil være hendes kæreste.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw