mærkelig fetish

brevkassespørgsmål

mærkelig fetish

brevkassespørgsmål af
benjamin
15 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

jeg tænder på at være nøgen foran andre mennesker. fx. i et omklædningsrum.

hvordan kan jeg udleve mine fantasier?

Svar:

Hej med dig

Først og fremmest tænker jeg ikke at din fetich er så mærkelig endda. Mange har eksempelvis fantasier om at have sex, hvor andre kan se det, eller ligesom dig at tage tøjet af foran andre.

Måske er det en fantasi der fylder rigtig meget i dig lige nu. Måske er det noget du altid vil have med dig, og måske er det noget der forsvinder igen med tiden.

Jeg synes det er svært at give dig gode konkrete råd til hvordan du kan udleve din fantasi. Det ville selvfølgelig være nemt blot at tage i svømmehal hver dag og være nøgen, men helt så enkelt tænker jeg ikke det er. For det her er jo din fantasi...ikke nødvendigvis andres.
Det betyder at du skal være meget opmærksom på at du let kan komme til at krænke andre mennesker med din fantasi. Det er selvfølgelig helt naturligt og helt okay at være nøgen i et omklædningsrum. Men hvis andre mennesker uden at ville det bliver en del af din sexfantasi kan det være både krænkende og ulovligt.

Derfor tænker jeg at du er nødt til først og fremmest at gøre dig nogle tanker om hvorvidt den her fantasi overhovedet skal udleves? Man kan sige at det netop er det fine med en fantasi. Det er noget man kan have for sig selv og bruge som man vil. Mange oplever at deres fantasi slet ikke var så god eller dejlig da de prøvede det af i virkeligheden.

Hvis du tænker at fantasien skal prøves af, tænker jeg du bliver nødt til at finde en måde, hvor du kan være nøgen overfor andre, der er helt okay med at de bliver en del af din seksuelle fantasi. Nogle udlever deres fantasi om at vise sig nøgen overfor andre ved at onanere sammen med venner. Måske er det en mulighed for dig?
Andre går måske i en swingerklub, og møder andre der udlever seksuelle fantasier. Swingerklubber er dog kun for voksne, så der må du lige være tålmodig lidt endnu, hvis du skal prøve den vej.
Der findes også mere lukkede klubber og foreninger som kun er for mennesker med fantasi om at vise sig over andre nøgen(Ekshibitionister), samt mennesker der tænder på at se andre nøgne(Voyeurister) Igen er det kun for voksne, så der må du vente lidt.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål