Må man godt babere sine pik hår
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg har et spørgsmål må man godt babere sine pik hår eller er det skadeligt Hilsen ****

Svar:
Hej med dig,
Det er super godt, at du skriver herind, nu hvor du er i tvivl om noget :-)
Du kan være ganske rolig - det er ikke skadeligt at barbere sine pikhår. Mange barberer dem væk, fordi de synes, det ser pænere ud. Andre synes, det er pænere, hvis man ikke barberer dem væk. Så det skal man lige finde ud af, hvad man bedst kan lide.
Hvis du vil barbere dine pikhår, skal du huske at bruge en ren skraber, så der ikke kommer bakterier med. Derudover er det også en god idé at bruge barberskum og barbere med hårene og ikke imod, da det kan give irritation. De sidste stubber af hår kan dog godt være svære at få med, hvis man ikke barberer imod hårene, så det kan man eventuelt gøre til sidst. Og så vær lidt forsigtig :)
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
Med Venlig Hilsen
Anne