Lyster om en 7 år ældre pige
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Til Cyberhus Jeg er en 17-årig dreng som stadig er jomfru... Jeg er meget tiltrukket af en pige der er 7 år ældre end mig, og jeg har har det ønske at hun skal tage min mødom, men da jeg bedst kender hendes far kan dette blive et meget stort problem, da familien er meget bestemt! hvad skal jeg gøre? /ham den triste...

Svar:
Kære dig den triste
Jeg kan godt se det er lidt træls at du er blevet interesseret i en pige der er 7 år ældre end dig selv, når nu det lyder til at du ikke ved om hun er interesseret i dig. Når hun er 24 og du er 17 kan det godt være at hun slet ikke er interesseret i at have sex med dig, fordi I er vidt forskellige steder i jeres liv.
Derfor tænker jeg at det aller bedste ville være, hvis du fandt en sød pige på din egen alder, som du havde lyst til at have sex med, og som også har lyst til dig. Men en stor alders forskel, kan man nemlig forvente meget forskellige ting af et seksuelt forhold..
Hvis du gerne vil give det en chance med den 24-årige, så synes jeg du skal prøve at snakke med hende i første omgang, og mærke lidt efter om der er noget kemi og om hun er interesseret i dig også. Det lyder nemlig til at du ikke kender hende så godt, og så er det jo svært at vide om du stadig har lyst til hende, når du lærer hende at kende, og om hun har lyst til dig.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Venlig hilsen Heidi