Lyster.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa Cyberhus.. Jeg har lyster.. RIGTIG MANGE, Det er da meget normalt, det ved jeg, Men mine er sindsyge. Jeg har lyst hvor jeg får lyst til at prøve dem af på dyr.. Det er vildt klamt!, Nogle gange tænker jeg på hvordan det er at have sex med en hund eller noget i den stil.. Hvordan kommer jeg af med lysterne!? Det skal lige siges, Jeg aldrig ville gøre det på dyr.

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver herind, nu når du har lyster som du ikke har lyst til og have. Jeg håber, at kunne give dig nogle metoder til og kunne tænke på nogle andre ting istedet.
Først og fremmest syntes du jo selv de tanker om dyr er klamme og du vil gerne have hjælp til, at tænke på andet. Som du skriver er det jo helt normal og have rigtig mange lyster. Især i den alder du er i og det er også helt normalt, at være nysgerrig. Så faktisk tror jeg der er mange andre unge, der har det som dig. Men da det er et tabu, så hører man ikke om det, fordi folk normalt ikke fortæller om det.
Men det som jeg tror kan hjælpe dig, er hvis du onanere hvergang du får de lyster og så måske imens tænker på en person du godt kan lide. Eller måske endda finder noget porno frem og onanere til. På den måde, kan du måske tilfredsstille dine lyster så dine tanker forsvinder fra det, du ikke har lyst til og tænke på.
Jeg tror med tiden, eller når du måske får dig en kæreste du holder af, så forsvinder de tanker om dyrene helt.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen paw