Lyst til SEX

brevkassespørgsmål

Lyst til SEX

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Hej Vil gerne spørge jer om hvordan man kan spørge en pige om man vil knalde? Det er sådan at pigens mor skulle til at afsted og der var kun os og en af hendes veninder tilbage i huset men så spørger pigens mor om hvor pigen skulle sove hen i nat så siger hun jamen jeg ved det ikke, jamen skal du så sove hjemme ved også nævner hun mit navn så tænkte jeg ja det kan hun godt, men turde ikke at sige det, hvordan kan jeg komme i snak med hende om det jeg vil gerne knalde med hende men ved ikke hvordan jeg skal spørge hende?

Svar:

Hej dreng 20 år.

Dejligt at du skriver ind til os med dit spørgsmål.

Jeg kan godt forstå hvis du synes det kan være vanskeligt, at spørge en pige om hun vil i seng med dig. Der er lige så mange måder, at score en pige på som der er drenge/mænd. Det afhænger meget af hvilken dreng du er, om du er genert, fræk, selvsikker eller har erfaring fra andre gange du har scoret.

Jeg synes det er en rigtig god ting at finde ud af om hun er tiltrukket af dig. Tit giver pigen tegn til at hun gerne vil scores, måske flirter hun, kigger på dig, smiler og giver tegn til hun godt kan lide dig. Det er også en god ide at tænke på hvad du gerne vil tale med pigen om. Hvad vil du gerne vide om hende og hvad vil du gerne fortælle om dig selv til hende? Gør hende interesseret i dig og vis hende hvem du er og hvilke værdier du står for. Man kan også score ved at være lidt fræk, og fortælle pigen at man gerne vil i bukserne på hende, fortælle hvad man har tænkt sig at gøre ved hende, lire hende op og tænde hende. Men det kommer helt an på hvem hun er og hvem du er, hvad der virker.

Det er som regel en god ide at være ærlig og være sig selv, at fortælle det du føler for pigen og at du synes hun er sød og at du tænder på hende. Så må du vente og se hvad hun siger/gør. Afvente hvordan hun reagerer på dine tiltag!

Jeg håber du kan bruge mine råd, ellers må du skrive ind til Cyberhus igen.

Sommerhilsner Mette.