Lyst med veninde

brevkassespørgsmål

Lyst med veninde

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Det er sådan at jeg har en veninde som jeg føler og tror at hun godt kan lide mig og vil knalde med mig, det er sådan at hun har slået op med hendes kæreste for snart en måned siden men også den gang hun kom sammen med ham der var hun lidt vild med mig, nu til sagen det er sådan at når vi er sammen mig og hende så kommer hun altid meget tæt på mig om vi er i byen eller hvor det er henne så klistre hun sig op af mig ved ikke om det måske er for at vise at som om det var os to der kommer sammen eller fordi at hun vil have jeg røre hende men der var en dag hun havde en skrige gul kjole på og man kunne se hendes fine gstreng det fortalte jeg hende og hun sagde bare okay men der var også en anden dag hvor vi var sammen også sammen med en af vores fælles veninder så bukker hun sig lige op af pikken på mig mens vores veninde ser det også spørger min veninde som jeg godt vil knalde om man kunne se hendes gstreng og så sagde jeg ja det kan man da så var hun glad, vi var også en dag i en tøjbutik hvor hun skulle prøve nogle bukser også kan hun ikke knappe op så spurgte hun om jeg vil hjælpe hende og det vil jeg da gerne og jeg tror hun nød det fordi man kunne se det på hende men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre i den her situation jeg er i nu men jeg vil gerne knalde hende flere gange, ved ikke om jeg tør spørge eller hvad skal man gøre? Der er også nogle gange hvor jeg tager hende på låret mens vi køre det siger hun ikke noget til.

Svar:

Hej med dig

Som du beskriver det, lyder det til hun også gerne, vil have lidt kørende med dig. Men jeg syntes spørgsmålet også er, om hun vil have mere end sex.

Så jeg syntes du skal prøve, at tage hende et sted hen, hvor i kan være alene. Så kan du tage en snak med hende om, hvad der er hun tænker om dig og om der er chance for, at i kan have noget kørende, andet en flirt.
Hvis hun er frisk på det, kan du jo spørge om hun gerne vil have sex med dig, eller om det er noget andet hun ønsker. Hvis hun har lyst til sex, kan du jo gå i seng med hende, men hvis hun kun vil have sex, hvis i skal være kærester, Så skal du overveje om du også har lyst til hende, som kæreste.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw