lyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
hej ..er det normalt ikke og ha haft lyst til sin kæreste, vi har ikk haft sex over 1 månede? føler lidt det mig der noget ivejen med? vi har haft mange skænderriger her på det seneste og har været ved at gå fra hinanden? men ville lige høre ?

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver, nu når du er i tvivl om, hvor normalt det er ikke og have sex i en periode på over en måned.
Der kan sagtens ske ting i forhold, hvor man ikke længere har lyst til hinanden seksuelt, over længere tid. F.eks. hvis man er ked af det over noget, eller hvis man er meget stresset og man måske føler forventningerne til en er for høje.
I jeres tilfælde kan de skænderier i har haft, også sagtens være en del af skylden og jeg tror noget der kan rede jeres forhold, så i også igen får lyst til hinanden. Det er hvis i sætter jer ned og snakker ud, om alle de ting der måske går jer på og så være åben over for hvad der bliver sagt, også selvom det måske kan være hårdt over for en selv. Men i forhold er man ofte nød til og ofre sig selv lidt for hinanden, både ham og dig.
Jeg tror det er vigtigt i åbner øjnene for hinandens historier, så i begge føler hvordan den anden oplever den her tid. Så kan det være i finder frem til en løsning, på det som er skyld i jeres skænderier.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw