lyst

brevkassespørgsmål

lyst

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, jeg havde en kæreste i et år, vi dyrkede sex (sikker sex) vi er ikke sammen længere. og det har jeg det fint med. Problemet er bare jeg savner at "gøre det" onani er ikke nok. jeg mangler en partner. jeg var lige ved at gøre det med en af mine venner, fordi jeg havde så meget lyst. vi stoppede dog heldigvis. Hvad pokker skal jeg gøre ?

Svar:

Hej med dig

false

18 pkt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Først vil jeg gerne sige at det er naturligt at du kan savne at have sex, efter du ikke er sammen med din kæreste længere. Jeg kan også godt forestille mig, at onani ikke føltes som helt godt nok, når du har været vandt til at have sex med en kæreste.

Jeg synes det var godt, at du stoppede med at gøre det med af dine venner. Når man har sex bliver der hurtigt følelser involveret, og så kan det være at der opstår misforståelser i jeres venneforhold.  Det er svært at adskille sex og andre følelser, så derfor kan det være I kommer ødelægge jeres venskab, hvis ikke I vil være kærester.

Jeg kan godt se, at det kan være lidt svært, hvad du kan gøre når du har lyst til sex, men ikke har en kæreste. Jeg har svært ved at se, at du kan gøre så meget. Jeg tænker det bedste ville være hvis du fandt en kæreste igen. Men jeg synes ikke du skal finde en kæreste bare for sex. Det er også vigtigt at du finder den rigtige og giver dig tid til at finde en kæreste du har du lyst til at bruge tid sammen med.

Jeg tror det bedste du kan gøre nu er, at du prøver at accepterer, at tingene er som de er nu. Lige nu har du ikke kæreste og derfor kan du ikke have sex. Selvom du kan have rigtig meget lyst til sex, så kan det være godt at udsætte sine behov til den rigtige dukker op. Det er også vigtigt at du passer på dig selv, så du ikke kommer til at sex med hvem som helst, fordi du kan mærke lysten. Jeg tror det det bedste for dig vil være, hvis du kan vente med sex, til du finder en sød kæreste igen, du kan have sex sammen med.

De bedste hilsner Sine