Lyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
har virkelig lyst til sex med den her ene dreng men det Er kun med ham måske er det fordi at han er lidt faktisk virkelig meget bad boy og det tænder jeg nok desværre lidt på problenet er også at alle pigerne kan lide ham og syndes han er vildt lækker men jeg føler bare at vi har noget spicielt en god kemi og vi flirter ret tit men aligevel er jeg ikke sikker på hvad han egentlig syndtes om mig skal jeg mon flirte mere eller skal jeg sige at det er slut imellem os for jeg kan ikke bare ignorer mine følelser og har brug for hjælp til at takle dem knus en meget forelsket pige❔

Svar:
Kære "meget forelskede pige"
Det lyder dejligt, at du er forelsket i en dreng, som du føler at du har en god kemi sammen med. Jeg kan godt sætte mig ind i din forelskelse, når du fortæller at I flirter og har noget specielt sammen. Samtidig, lyder det som om, at han er en pæn og populær fyr - som de fleste piger, som du kender, er interesserede i.
Faktisk ser man ofte, at der er én eller to populære drenge i en klasse, og at mange af pigerne er forelskede eller tiltrukkede af den samme fyr. Måske er fyren populær, fordi han er sammen med andre populære fyre, går i det nyeste tøj eller siger og gør noget, som I andre synes er det helt rigtige.
Når man bliver forelsket vil der også, mange gange, følge en masse tanker med. Tankerne kan fx handle om, om den man er forelsket i har de samme følelser, som man selv har eller hvordan man skal fortælle personen om sine følelser. Det virker også til, at du har sådan nogle tanker - og det er helt naturligt at blive lidt usikker, når man er forelsket.
Du spørger, om du skal blive ved med at flirte med drengen, som du er forelsket i eller om du skal fortælle ham, at det er slut imellem jer. Til det, kan jeg kun svare - at det kan du bedst selv finde ud af. Det kommer meget an på, hvad du har det bedst med? Måske kan du mærke efter i maven - hvad der virker mest rigtigt? Hvis du har mod på det, kan du prøve at finde ud af, om han også er forelsket i dig? Hvis du tør, kan du spørge ham direkte hvad han tænker om dig? Ellers kan du også prøve at invitere ham med ud at cykle en tur, tage på café, tage en tur i skoven eller noget helt andet? På den måde, kan du nemmere mærke om han har de samme følelser som dig.
Jeg kan godt forstå, hvis du tænker over, at mange af de piger du kender, er vilde med ham. Hvis det får dig til at holde dig tilbage eller have lyst til at slutte det I har sammen, forstår jeg det godt. Det kan være svært, at være forelsket i den samme, som mange andre og det kan måske få dig til at bakke lidt ud. Igen, så kan du kun selv mærke efter, hvad der føles mest rigtigt i dit tilfælde.
Jeg håber du kan bruge mit svar og finder ud af, hvad der er den bedste beslutning for dig.
De bedste hilsner, Signe.