lille pik??
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej der. Min pik er 4 cm i slap tilstand, og 7 cm i stiv tilstand. Jeg har læst at gemmenesnittet er 13 cm. er min pik for lille??

Svar:
Hej
Nej, din pik er ikke for lille.
Du er 14 år og derfor har din krop faktisk stadig masser af tid til at vokse. For kroppen, og pikken, vokser i forbindelse med puberteten, og puberteten strækker sig fra cirka 13 år og helt op til 18-20 år.
Når du læser at gennemsnittet for pikstørrelsen er 13 cm, har du så tænkt på hvilken alder der snakkes om? Hvis gennemsnittet måles ud fra mænd på 30 år, så skal du ikke måle dig med dem. Det kan heller ikke anbefales at måle ens pik efter mænd i pornofilm, da de netop er ansat fordi de har enormt store pikke.
Du skal vide at alle mennesker har forskellige størrelser, nogle pikke er skæve, nogle er lange, nogle er tynde, nogle er korte osv osv osv. Men du skriver at den kan blive stiv, og så er din pik faktisk helt i orden og virker.
Jeg håber at du kan bruge mit svar.
Mvh
Casper