Lille pik?

brevkassespørgsmål

Lille pik?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej:D . Okay så mit problem er at jeg er forelsket i den her pige, det skulle jeg jo gerne være når vi er kærester xD . Vi har ligget og nusset sammen og snavet , og vi var ved at have sex en gang men så kom hendes mor ind for at spørger om et eller andet så det skete ikke den aften , men næste dag da jeg kom hjem så tænkte jeg over at hun ville sku da aldrig have sex med en med en pik på 13,9 nårh hun kan få en meget stører end min , er der er over hoved nogen som vil have sex med en lille "orm" som min?:( håber i vil svare!:)

Svar:

Hej Dreng 16 år

Dejligt at du skriver ind til os og skønt at du har fundet dig en pige som du er rigtig glad for!

Din kæreste har ikke forelsket sig i din pik, men i dig som person og du skal vide at det handler ikke om størrelsen i sengen men istedet om de følelser i har til hinanden. God sex er ikke li med en stor pik.

Din pik har en gennemsnitsstørrelse og fortsætter med at udvikle sig til du er omkring de 18 år, så nej den er slet ikke en lille orm.

Jeg er skrevet en artikel tidligere: "Er størrelsen på din penis vigtig??"

Du kan læse hele artiklen her.

Mange Hilsener

Sascha