Lille pik....
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. Jeg har et problem, da
jeg har vildt lyst til sex, men mit problem
er at min pik kun er 6 cm (stiv)
hjælp mig.

Svar:
Hej med dig..
Helt forståeligt du har lyst til sex og at du så tænker på om udstyret virker.:)
Lige to ting..
Størrelsen er ikke så vigtig, fordi det handler om alt det andet man gør og føler, men du skal også vide, at du er 14 år og slet ikke færdig udviklet endnu, så du kan få lagt adskillige cm til endnu.
Det er meget forskelligt hvornår drenge udvikler sig, og som du sikkert har set i bruseren til idræt, så er der noget der vokser tidligt og andre hvor der går lidt tid. Det kan være ret frustrerende, men der er ikke så meget at gøre ved det.
Så du må have lidt tålmodighed og da du alligevel ikke må have sex før du bliver 15, så er der lidt tid at gå på.:)
Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll